Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Hej alla!
    Beklagar också din sorg, Chutzpah. Borde kanske inte skriva det direkt efter men är ju otroligt imponerad av dina tårtor precis som alla andra här.

Nu skall jag göra ett ryck här och baka din banankaka, Chaia. Var det skivade bananer du hade i mitten? Och riven choklad?

• bubele

KidA: Krya på dig. Marcink, du får pyssla om henne ordentligt ikväll

• bubele

Vad är det här? Tittar ni på big brother allihop? Själv sparar jag mig till Gilmore Girls och Desperate Housewives lite senare...

• bubele

Nyb: Alla hjärtans dag-present? Vilken man du har.... (förutsätter att det var han som gav dig det)

• bubele

Har f ö just räddat den rivna chokladen till kakan undan en katt som ville äta...de är konstiga. Skall inte gilla sådant utan låta matte ha det ifred

• bubele

Nyb: Håller oxå alla tummar jag har och några till... Vet du vad abnormaliteterna kunde vara? Eller jag menar, hade läkarna någon idé om det?

• bubele

Chutzpah
    Blir oxå så ledsen när jag läser sådant, vissa saker ger man sig bara inte på och vandaliserar....

• bubele

Återigen skriver jag konstigheter....menar naturligtvis inte att det är ok att vandalisera annat, bara att det känns så mycket värre om det t ex är en synagoga, kyrka eller moské än om det skulle vara en kontorslokal...ni fattar vad jag menar va?

Svar på tråden Hey Jude!