Hey Jude!
Mmm...när jag och syrran var där senast såg vi en hel del. Dessutom började någon kasta sten på oss när vi var i ett minnesmonument i Lodz....
Mmm...när jag och syrran var där senast såg vi en hel del. Dessutom började någon kasta sten på oss när vi var i ett minnesmonument i Lodz....
Nämen...vad är det med mig i dag? Gjorde ingen smiley där vad jag vet. Rimmar ju ganska illa med tanke på vad jag skrev i meddelandet. Håller uppenbarligen på att bli helt knäpp ....
Elims:
Jag pratar ju med mig själv oxå, fem av sju inlägg på sidan är från mig
Måste bara dela med mig av mycket spännande konversation med exsambon över msn nu...vi träffades ju häromdagen och hade riktigt mysigt och lite romantiskt oxå... Tror ni han är allvarlig???
Exsambon:
Är inte Diamant ett judiskt namn förresten?
Fajga:
Jo
Exsambon:
Coolt namn, även om jag kanske inte hade velat heta det. Mitt är ju rätt coolt det med
Fajga:
Ja jätte
Exsambon:
Visst vill du byta om vi gifter oss
Fajga:
Haha
Fajga:
Först får du fria
Fajga:
Sen får jag svara ja till giftermål
Fajga:
Och absolut nej till efternamnsbyte
Exsambon:
Fajga:
Har du funderingar på frieri om allt löser sig menar du?
Exsambon:
Absolut
Fajga:
Skojar du?
Exsambon:
Nej, varför skulle jag göra det? Klart att jag måste fria nån gång
Fast det är klart, han kanske menar om femtio år.. ;.)
Marcink: Ja, jag börjar känna mer och mer igen för honom och det är ju mysigt. Vi skall inte träffas på 2 veckor alls nu, men sen skall vi gå på Depeche ihop (köpte ju biljetterna tidigt i höstas) och sen får vi väl se om vi vill börja dejta i mars... vi har bara den andra lägenheten mars ut, så sen måste vi verkligen fatta ett definitivt beslut. Spännande men samtidigt gjorde den här konversationen med honom (vi diskuterar det fortfarande) mig alldeles knäsvag, och det måste ju stå för något...
Monsa
Tack! Och grattis . Borde oxå ta körkort, blir bara så dyrt när man inte har nån att köra med...
Elims
Jag lovar! Så här bra har det faktiskt inte känts sen vi gjorde slut och det är ju fyra månader sen....så det bådar gott
Elims
till och från...vi hade en månad som vi inte sågs alls(det var då jag kollade mitt marknadsvärde och insåg att det var ok men att gräset inte var grönare på andra sidan ), sen bytte vi ju lägenhet igen så att jag bor med katterna för två veckor sen. Sen skulle vi egentligen inte höras på några veckor igen men så kunde jag inte låta bli, så han kom över i söndags och det var väldigt mysigt tills vi blev magsjuka... Har känts väldigt tomt i dag, första alla hjärtans dag på 10 år som jag inte firar med honom.
Elims
Jag tror att vi båda vill men att vi vill ha facit på att det skall funka den här gången och att vi inte skall bli bara kompisar, som det blev de sista åren nu. Fast man kan ju aldrig ha facit utan får bestämma sig att jobba för det ordentligt i så fall. Så oavsett vilket har vi sagt att vi skall gå en omgång i familjeterapi, antingen för att få ett bra avslut eller för att kunna börja om på ett konstruktivt sätt. Ingen av oss är väl sådana som ger upp eller hoppar från ett förhållande till nästa och det känns bra.