Hey Jude!
jag hade önskat att jag inte varit med. jag ville bara att agnes o noah skulle vara på bild men marcin ville ha ett riktigt familjekort.. men gud jag ser sååå pluffsig ut
jag hade önskat att jag inte varit med. jag ville bara att agnes o noah skulle vara på bild men marcin ville ha ett riktigt familjekort.. men gud jag ser sååå pluffsig ut
marcink
awww ♥
älskar dig pluttis.
somnade alla här?
noah somnade sött i babykorgen nyss.
själv sitter jag här o lyssnar på depeche. blev så sugen när alla pratade depeche häromdagen.
äsch vad ni smörar
kiralves
neh jag har inte den nya skivan. satt o lyssnade på datorn. lyssnade på gamla hits dessutom "people are people" osv
marcink
du var med i etypes fanclub. o jag fick tvinga dig att kasta 1 icakasse med eurodiscoskivor när vi träffades.. så neh du är ingen depechekille
skinnbyxor? neh tacka vet jag tajta manchesterbyxor på pojkar som jarvis cocker. jarvis kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.. eller brian molko i placebo... *slurp*
fajga
mmm jag vet brian o jag fyller dessutom år på samma dag
det är ett klassiskt fylleskämt i mitt gamla tjejgäng att brian o jag ska ha födelsedagsfest ihop i finska föreningen i vagnhärad (ja det är roligare på fyllan ja
)
fajga
oj.. jag gillar det mesta med dem. har faktiskt alla remixar o alla singlar o alla album som släpptes fram till för 3 år sen.. men.. hmm.. lady of the flowers, my sweet prince, haemoglobin mfl mfl..
mmm. den gillar jag oxå. o johnny and mary har de gjort en cover på oxå. den är oxå bra. de har en låt som heter bubblegun oxå som är skitbra den med.
smiths är annars ett höjdarband oxå.
fajga
awww.. fint med en egen låt. min o marcins låt är she fell into my arms med ed harcourt