Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

noah mår som en prins.. sitter insvept i sin nyinköpta labanfilt här i min famn o myser..

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

82? då var jag 3 år gammal. 92 gillade jag inte depeche. jag har aldrig sett dem fast jag tycker om dem.. o skulle vilja.. men med en nyfödd på armen tror jag inte jag hade fått ut det mesta av upplevelsen..

• hot fuss

hattifnatt

ååhh spandau ballet. jag är avis!

• hot fuss

84 var jag på dagis..

hur gamla är ni egentligen tjejer?

• hot fuss

nu ska jag hämta agnes fr dagis. jäkla nödvändigt att ha henne 8-11 på dagis. förbaskade garantitimmar..

marcin sover efter att ha jobbat natt så jag ska nu försöka bolla 2 barn här hemma utan att väcka honom.. ngt säger mig att han kommer vara trött inför nattjobbet inatt igen..

• hot fuss

om mayasmamma är stor är jag ENORM.. det var ju värsta sötmagen ju mayasmamma. o värsta sötmayasmamma och sötmaya

• hot fuss

elims då... så du gör.. hoppas det inte händer ngt m ögat..

• hot fuss

nu har min man åkt igen...
    usch vad jag hatar hans nattjobb.
    noah sover förnöjt i babygungan. agnes har jag läst saga för så hon sover nu hon med.
    och marcin tog noah ikväll så jag fick duscha o måla naglar osv.. så jag är en fräsh o avslappnad mamma nu.. vad ska jag hitta på nu då? 

• hot fuss

hej hej

vi sitter här påklädda o samlar kraft för att gå till öppna förskolan. agnes har inget dagis idag och jag behöver komma ut m noah eftersom marcin jobbat natt o sover nu.. så öppnis verkade vara ett bra alt då. de har 0-5år idag där..

Svar på tråden Hey Jude!