Inlägg från: mayasmama |Visa alla inlägg
  • mayasmama

Hey Jude!

jag har tyvärr missat de programmen har faktist tittat på desperate housewifes istället, vet du om de kommer i repris ellerkanke man kan se de på webtv?

i ullared finns det mycket skit faktiskt men man kan göra jättefynd, jag lyckas alltid hitta nåt suoerfint plagg!!! men då e jag lite av ett ullaredsproffs e där flera ggr om året... det e en kul grej jag gör med min mamma....

men jag vet inte om jag hade flugit dit p shoppingresa som jag hört vissa göra... för man vet verkligen aldrig innan vad man kommer kunna hitta, men det e det roliga för oss som nte har så långt dit....

bebis mår bra , den sparkar mer och mer hela tiden, e lite nojig över de där prickarna dock nu... det kanske inte alls har med könet att göra och vad kan det vara då då? e det nåt konstigt? ångrar att jag inte frågade henne vad det var för nåt, men nog borde hon ha sagt nåt om det var ngt konstigt eller?

• mayasmama

jag tror ett ul e rutin men jag vet inte gjorde mnga med maya två viktskattningar och sen ett varannan dag när jag gått över två veckor så totlat kanske... 6-7 st , men normalt gör man ett

skulle också vilja göra fler ...vill se min bebis igen!!!!! NU!!!!!

tror också att hon hade sagt ngt om det var ngt konstigt med prickarna men det e svårt att låta bli att oroa sig...

• mayasmama

Längtar så efter våren att jag kan dö!!!!!

vill slänga kläderna och springa i gräset!!!!!

• mayasmama

chaia

ja fast med all denna snö som skall smälta först lär jag knappast kunna springa när våren väl kommer ......snarare vagga fram naken i gräset.....

• mayasmama

vi kan åka i början av april , hinner pesach men måste åka hem i stort sett med en gång efter typ 15 april tror jag ... jag börjar bli lite tveksam dock jag e redan rätt stor och har lite ont i ryggen och så men kanske hade det varit skönt för mig också att komma iväg också ..... jag vet inte ....det e ju lite problem med jobbet och så, jag måste ju betala ngn som jobbar istället för mig... ingen semesterersättning för mig inte...

• mayasmama

jag har ju åkt iväg förr och det brukar alltid ordna sig men det blir ju dyrt för mig för jag tar då in två pers som gör det jobb jag annars gör själv......
    svärföräldrarna e underbara , kan hända att de sponsrar oss med en biljett också så att vi har råd.... det har de gjort förut.....

• mayasmama

tutim
    har kollat de faktiskt det blir nog klm för italia flyger bara från stockholm..... men klm blir ändå billigare än vad vi flugit tidigare ( och det e min favoritflygplats... det gör mig inget alls att ha ett par timmar på schipols flygplats.....)

• mayasmama

kida
    jobbigt . stackars noah ...och er... har han napp? för det kan kandke hjlpa att suga på den om magen krångalr... tror jag men blir det riktigt illa typ kolik hjälper väl inget i stort sett...? men jag vet inte maya hade aldrig ngra magproblem för hon sov mest hela tiden....förbereder mig dock på att denna gången få ett kolikbarn som skriker i ett sträck i tre mån....lika bra att färvänta sig det värsta.....

• mayasmama

och chaia .....

du måste dricka ice coffee!!!!! bara så god i värmen.......

• mayasmama

och lemonana... och hummus och shouarma... och... lebanehe ....och......

nej nu går jag och lägger mig och drömmer om att jag sitter i en solstol på stranden och äter hummus och dricker ice coffe.....

laila tov....... :-P

Svar på tråden Hey Jude!