Hey Jude!
det har öppnat ett nytt ställe i majorna där köpte jag. god sushi men alldeles för små bitar!!!
ja tandläkaren e jobbig, vi har varit jag vet inte hur mnga gånger för hon har dåliga tänder i kombination med en rejäl tandläkarskräck så det e inte lätt..... plus att de vill ha det till att det är jag som misskäter hennse tändfer vilket inte e sant!! visst i början var jag kanske inte jättenoga och hon hatar tandkräm så jag struntade i den men nu sen ngt år har hon elektrisk tandborste, en tandkräm hon accepterar hon äter bara godis på lör ibland fre, lör men det är defintivt roligare att köpa godis än att äta det hon väljer själv att dricka vatten istället för saft för att inte skada sina tänder... men det blir en del småätande eftersom hon e så dålig med maten så e man glad bara man får i henne nåt, flourtabletter äter hon också....ändå får hon hål, jag skätte inte mina tänder så bra som barn och jag hade inte sånna problem!!!
men vad kan jag göra meer än att sitta där och känna mig som en slarvig morsa....