Hey Jude!
chaia: de försvann successivt under min barndom, och sedan tonåren har jag bara nötallergi kvar (om än kraftig). sen är jag överkänslig mot ungefär tusen grejjer, men det är inget jag lider av direkt.
chaia: de försvann successivt under min barndom, och sedan tonåren har jag bara nötallergi kvar (om än kraftig). sen är jag överkänslig mot ungefär tusen grejjer, men det är inget jag lider av direkt.
jo, ägg var ett bök vill jag minnas. men det fungerade. det var iofs andra tider då, nu är allt man köper som inte är ren råvara kryddat med lite extra nötter och ägg.
hej nu är vill tillbaka jag förstår att ni saknat oss jättemycket! senaste nytt är att noah kissat ner mig, att agnes är fett högt rankad på google och att min mamma köpt noahs första davidsstjärna.
hejsan svejsan. här är jag inne på min sista pappalediga dag, känns lite vemodigt, men den här dagen skulle ju komma förr eller senare så det var bara att skjuta upp det nödvändiga onda.
vi ska strax till... IKEA. tydligen finns det grejjer man måste ha där va. :D
ellinorsmamma: noah fyller två veckor idag faktiskt :)
elims: han ligger här och tackar och tar emot med ett extra gnäll! vi ska strax iväg till bvc för invägning. får hoppas att vi hittar agnes tills dess, hon är ute på gården och letar grejjer som hennes nya pokemon-fågel kan vilja bygga ett bo av.
ellinorsmamma: tack! jo, folk säger att han är lik mig, men jag tycker nog mig se vissa likheter med mamman också. han är ju vi trots allt... vi ska förresten till att käka här nu, jag och noah. therese är ute och flänger, men vi har lite tar en matlåda. bröstmjölk mmm.
tack tack nyb. det är seriöst fett svårt att komma in i diskussionen igen när man varit borta några dagar. här skrivs så det glöder :)
och ja, återigen får israel ta skiten...
elims: de är väl tvungna att göra en extra statement så att inte muslimerna slutar köpa nordisk mjölk...
elims: vi lägger det på hyllan. bvc gick fett bra, noah väger 4650 gram och har alltså gått upp 400 gram på en vecka. rätt mycket, men godkänt iom att det är bröstmjölk (och inte ersättning) som byggt denna starka kropp. i övrigt gjorde vi inget annat där, noah kissade ner undersökningsbordet och sen gick vi hem.
eller hem... agnes hittade en ny kompis som hon var tvungen att leka med i två timmar. i matbutiken, på centrum, på vägen från centrum, i alla snödrivor de hittade osv. :D