Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

tutim

jo noah mår väl bra. eller han har ont i magen tror jag. så vi kör minifomdroppar o hoppas det går över. inatt har han INTE haft en rolig natt. vaknat 1 gång i timmen o skrikit o velat äta. nu verkar han nöjd dock, bara för att vi gått upp.. han ville inte sova länge som mammsan hans ville idag...

ska ringa bb om det inte blir bättre. men som sagt.. brösten gör inte ont o jag har inga knölar. så det kanske bara är ngt vanligt förkylningsvirus..

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

ellinorsmamma

jag har inte ont men jag såg nu att jag har som en rodnad på ena bröstet.. jäkla skit. andra bröstet får han skitbra tag i men det här bröstet krånglar hela tiden.. kanske ska amma på ena bröstet bara?

• hot fuss

ellinorsmamma

ja.. har som ett hack i bröstvårtan tom.. men det gör inte så ont..

• hot fuss

hej tjejer

nu mår jag bättre.. febern är nästan nere helt.

jag o noah har badat ihop i badkaret idag. han älskade det. nu sover han brevid mig i soffan. sötisen..  

• hot fuss

mycket

finns badbilder i mitt galleri..

• hot fuss

ny brud

jag har inte ens pms att skylla på.. är sur o trött ändå.. amningshormoner? kan man skylla på dem kanske? skulle tippa på lågt blodsocker eller ngt.. men det finns inget hemma jag vill ha...

• hot fuss

jag är här..

nyss hemkommen fr en promenad med noah i snöstormen. nu är han nyammad o ligger på sin nyinköpta skitmysga spöket labanfilt.

vad gör du då?

• hot fuss

ellinorsmamma

ja... tack för att du frgar... var t bvc igår o fick recept på en nässpray som ska hjälpa till att tömma mjölkgångarna.. o den verkar funka..

Svar på tråden Hey Jude!