Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

mayasmama

ja den är hemskt söt. idag har han en som det står "charming just like dad" på han ligger här brevid mig o tuttar på nappen nu. sååå söt är han. förstår att du längtar

• hot fuss

chaia

vi har varit i södertälje hos mina föräldrar över helgen. hemskt trevligt. visat upp noah för gammelmormor o sånt där.

• hot fuss

elims

han går tillbaka till jobbet imorrn verkar inte funka att jag tjurar om det.. han tänker jobba ändå *snyftar*

nu ska vi t bvc o mäta o väga noah. lilltjockisen. ska bli spännande att se vad han har gått upp.

• hot fuss

noah hade ökat med 330 g på en vecka. 4610 g vägde han nu vårt lille tuttmonster.

• hot fuss

hehe. man kan undra...

jag är lite orolig nu... noah har varit däckad sen 20 typ. sover sött här i soffan. betyder det att han ska vara vaken inatt eller?

• hot fuss

elims

fast jag hade tänkt att jag skulle ha en snäll son inatt som tycker att han ska sova MASSA o helst i sin egen babykorg så mamma slipper trängas

• hot fuss

jo vi sov rätt bra. marcin vaknade nog inte en enda gång. jag o noah var vaken av o till fram till tre o sen somnade vi o sov till 730.

ja för min del får han gärna gå upp i vikt. bara han mår bra liksom..

• hot fuss

hej tjejer

här har vi en noah som inte verkar nöjd med ngt ikväll.. han har varit smågnälli precis hela dagen o då har amningen funkat skitbra för en gångs skull. kanske har ont i magen stackarn? vad ska man göra åt det isåfall? för han visar bara att han vill snutta mer. men ngn måtta får det väl ändå vara på snuttandet?

på fredag kommer svärmor o marcins bror hit o hälsar på noah för första gången o då ska noah få sin första davidsstjärna.

• hot fuss

vi kör med napp här. den funkar en stund men sen spänner han sig o skriker igen.
    får väl låta honom snutta lite till eller ngt. massage har jag provat lite men då verkar han skrika ÄNNU mer.. han är lite känslig min son.

men mamma hans är iaf nere på 3 kilo UNDER inskrivningsvikten på MVC och jag får på mig ringarna igen... o jag kan knäppa min vinterjacka.. har jag inte fått sen sep typ..

Svar på tråden Hey Jude!