Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Vi kollar på Cityakuten utan påskgodis och jag har min fina varmvattensflaska med döskalle från Designtorget på magen (av månatliga skäl). Pratar lite om sambons söta systerbarn och vill gärna ha recept på Chaias laxbiffar

• bubele

Monsa
    Massa engergi kommer här! Kul att se dig här på tråden igen

Var är ni alla ikväll? Kollektiv fl-bojkott? Själv har jag grejat lite hemma. I morgon är min första ordentliga jobbdag på i princip tre veckor, får se om jag kommer ihåg hur man gör . Fast det blir bara en halvdag, jag skall klippa mig och färga håret på fm, skall bli sååååå skönt

• bubele

KidA
    Har du bestämt dig för hur du vill ha det?

Marcink oxå
    Hejar ni på samma tjej hela familjen eller? Själv sitter jag framför OC.

• bubele

KidA
    Det var snällt sagt . Jag hade hejat på Freja tror jag (om det är den mörka tjejen med fylliga läppar men inte med afrohår?)

Tror vi skall ha samma frisyr, snelugg, uppklippt och en lite roligara färgning än jag har nu hade jag tänkt

• bubele

Snö? Fy!!!!
    Här är det grått och trist och kallt men snöfritt
    Nu skall jag rusa iväg till frisören, ha det så bra så länge!

• bubele

Hattifnatt
    Haha nej, även om jag inte blev hundraprocentigt nöjd med ett par av slingorna som blev lite för ljusa tycker jag. Kanske en vanesak, annars får jag gå tillbaka

Monsa
    Härligt att ha dig tillbaka i tråden men synd att du har det så jobbigt just nu. Låter som om ni behöver sätta er ner och prata igenom allt - är din man medveten om hur svårt det blir för dig? Att studera på heltid och dessutom vara den som har huvudansvaret för barn och markservice är ju inte mindre tungt än att arbeta. Hoppas ni reder ut det här, tänker på dig.

Jag har tråkigt...sambon ligger och sover och luktar som ett helt bryggeri efter att ha kommit inramlandes kl fyra i morse. Får väcka honom snart, vi skall på 35-årsfest hos en av mina bästa kompisar i kväll och jag har sagt att han måste må bra tills dess. Som om jag skulle kunna bestämma det

• bubele

Monsa
    Skrev i din gb men glömde skriva att jag sett lampor liknande dina i en inredningsaffär här i Gbg. Så du är hur trendig som helst

• bubele

Monsa
    Det var den med de runda paljetterna jag såg i affären . Nej, nu skall jag försöka skaka liv i sambon här

• bubele

Chana
    Kalaset var bra. Fast det där med att komma hem kl 5 på morgonen känns sådär dagen efter .

KidA
    Jag hade gärna fikat med dig oxå. Krya på dig!

• bubele

Mayasmama
    Vad spännande! Du får skriva här med en gång du vet i morgon!

Svar på tråden Hey Jude!