Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

KidA
    Kom just på att det där med uppklippt inte syns så bra där

• bubele

KidA
    Jag tycker att du är söt . Dessutom har du just gjort mig väldigt glad . Skall genast gå ut till sambon och säga att han borde berömma mitt utseende oftare

• bubele

KidA
    Han hälsar att jag är en sucker för komplimanger och att han inte skulle hinna med något annat om han ökade mängden (det värsta är nog att det inte är helt osant, han är bra på det där )

• bubele

KidA
    Håller med! Undrar om hon själv fattar hur hon har betett sig därinne ?!?!

Nu skall jag umgås med min snygge sambo lite sista dagen han är 32

Laila tov alla!

• bubele

Godmorgon på er!
    Jag är hemma och jobbar lite i dag - hostar fortfarande så himla mycket och eftersom jag inte bokat in några besök bestämde jag mig för att vara hemma och läsa jobbnyttiga böcker istället .

Dessutom var jag uppe kl 6 och gjorde frukost och sjöng för sambon och levererade både paket och frukost på sängen .

• bubele

KidA

O ja...fast mest för att han blev glad för sina presenter tror jag

Chaia
    Vet du om folk brukar ta ledigt för att hinna göra seder när den infaller på en vardag? För om man jobbar finns ju inte en chans att hinna med allt som skall fixas....inte ens om man förbereder det som går till dagen innan. Eller så är jag väldigt långsam

• bubele

Chaia
    Vad skönt att vara bortbjudna

Han fick en pastamaskin, en pumaväska, ett par Frank Dandy-kalsonger och en årsprenumeration på Rocky (serietidningen, han brukar alltid få albumen i julklapp och uppskattar dem). Och så skall vi gå och äta på Kafe Japan ikväll. Fast han gillar inte heller sushi men brukar äta sådana där små knyten...gyoza heter de väl? Eller något liknande.

Jag jagade f ö igenom hela stan efter en pastamaskin och var beredd att beställa en över nätet för 600 kr men så hittade jag tillslut en billig på Chilli

• bubele

Marcink:
    Ja det tycker jag oxå att de kan göra

Chaia
    Jepp, eftersom jag skall klippa mig oxå denna veckan blir det vatten och bröd resten av månaden

• bubele

Chaia
    Ja det är klart! Jag gillar ju dessutom matze . 2 flugor i en smäll

Svar på tråden Hey Jude!