Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

Har ni andra med megaproblem med fl? För någon minut sen kunde jag inte se vad någon skrivit!

• Monsa

NY, vad är det för sjukdom?

Pinigt men det är någon lukt här som luktar under trappen och i köket, inte alls på samma ställe men samma lukt. Började riva udner trappen innan men fick för mig att det kanske ligger en död mus där, bläää....jag vågade inte fortsätta, mannen får kolla när han kommer hem, vi får typ riva ut allt i kyl å frys och skafferi, men varför luktar det under trappen med? Det är liksom en lucka för med!

• Monsa

elims, kolla mitt inlägg där jag är rädd för en död mus under vår trapp, i vår garderob , på tal om lik i garderiber

• Monsa

elims

Men det är bara så konstigt! Alltså jag luktade precis i kylen och det luktar lite där, luktar vid skafferiet men så öppnar man dörren till skåpet under trappen som alltså ligge ute i hallen och inte ens vägg i vägg med köket och där luktar det så jävligt!
    Jag står inte uuuuuut!!!! Börjar nog lipa snart! vad sjutton kan det va? Har slängt en plastkanna för jag fick för mig att det var den och nu täntke jag slänga leverpastejen för det kan ju va den med, men hur kan det lukta likadant i skåpet i hallen? kan det ligga möss under golvet? Jag tror jag dör, klarar inte detta, är så känslig mot lukter!

• Monsa

Och jag klarar inte döda små djur, uuuääääh, jag bara ryyyser!

Kackerlackor kan inte dö och börja lukta eller? Så jäkla pinigt, tänk om det ligger en kissblöja nånstans, när det kan det inte göra alltså!

• Monsa

elims, det enda jag kan komma på som är gemensamt är en skurhink med en torr mopp som jag ahft i skåpet under trappen. Torkade golvet igår i köket och så tänkte jag idag att det på något sätt luktat av sig, långsökt men sen luktade jag på allt och varken hinken eller moppen luktar konstigt!

Har jackor och lite skor under trappen, läskflaskor och några stereoprylar. Igår när jag öppnade skåpet lite senare på dagen tyckte jag det luktade gamla skor, fotsvettsdojjor å sen idag när jag gick runt här och kände det tänkte jag att nu åker de skor som luktar där inne men det var ju inga som luktade.
    Det konstiga är att det inte luktade när jag hämtade ut moppen och igår morse. Det luktar gammel ole, eller gammal fotsvett!
    Klarar inte detta!

Finns det några torrvaror som kan börja lukta?
    Ändå så återstår jud et konstiga faktum att det luktar likadant på två helt olika ställen!

• Monsa

Jag måste ju lukta så nära på allt när jag luktar, kan ju tänka er när jag luktat på golvet, köksluckorna! Ja allt!

• Monsa

elims, det är om det är moppen och hinken i alla fall, att medlet tillsammans med golvet eller nåt luktar, hänger du med? Fattar inte alltså, luktade ju på moppen igen och tycker inte den luktar så men det kanske gör det när den komemr på golvet, det är ju det enda som vart i skåpet och som jag tagit ut och torkat med. Det blir nya moppar och massa medel och total utrensning sen, fy usch, pinsamt och äckligt, jag klarar inte lukter, sitter fast i näsan på mig nu!

• Monsa

elims, nej men det kanske är från golvet det luktar, låg på golevt och sniffade innan, luktade liksom på golvet och under frysen! Jag fattar ingenting!

• Monsa

chaia, ja hoppas det! Som sagt blir det total utrensning och städning när maken kommer hem!

Svar på tråden Hey Jude!