Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

Jag har körkort!!!!!

• Monsa

Tack för alla gratulationer, nu ska vi bara ordna med bilar med

• Monsa

Hej på er! Hur är det? Har vart ute å kört massa senaste dagarna, fick sladd på bilen igår när vi kom in till Värnamo, ajajaj vad rädd jag blev men det gick ju bra i alla fall!

Nu ahr jag gått ner 10,7 kg, kan inte fatta det alltså! Jag är verkligen jätteglad att det går neråt! Ha det gott/M

• Monsa

tutim och mayasmama, tack så mycket!

Det var inte så tufft men jag var väldigt nervös, känner mig lite kass på att parkera nu och lite smågrejer men man måste ju fortfarande träna på massa grejer ju!
    Uppkörningen var helt ok egentligen, fick beröm för att jag såg en traktor så väldigt tidigt och att jag stannade. Han gillade mitt risktänk osv. det sa han alltså under uppkörningen, jag fick inte så jättesvår uppkörning, typ grät när han sa - Grattis, du har körkort!

• Monsa

Chaia, man kan ju alltid hoppas att det dimper ner nåt i brevlådan men det är nog tveksamt

• Monsa

Hej på er! Jag har haft fullt ös med skolan och vår lilla plutt är sjuk! Maginfluensa eller nåt, hoppas resten av familjen klarar sig.
    Idag har hans feber gått ner lite så jag hoppas han är på bättringsvägen

Nu ska jag vika lite tvätt och städa undan lite, ha det gott allihop och tack för ni tänker på mig, kramar/Monsa

• Monsa

Tjohooo! Fick VG på min första religionsuppgift, mycket nöjd måste jag säga

Fajga, man vill ju gratta förstås men god lycka på vägen till det nya och spänannande kanske man kan säga

• Monsa

Hej på er! Det var ett tag sedan!

Jag har fullt upp med skola och så har jag fått en extra sagostund nästa vecka med

Känner mig sååååå skyldig för mayasmamas lampa och KidAs lampor och presenter.
    Mayasmama, jag ska ordna ihop den så fort som möjligt och KidA, dina pressar till kidsen kommer

Måste få berätta att jag nu gått ner 12 kg! Kan inte fatta det alltså!

Nu ska jag laga lite mat, fullkornspasta och köttfärsbiffar med stekta champinjoner och gul paprika. Får se vad det kan bli för sås till

Sköt om er allihop och massa, massa kramar!

• Monsa

Hallojs på er!

Jag grejar med massa skolarbeten!

Har 7 arbeten och 3 prov som ska va färdiga nästa vecka , men men, det ska nog gå bra. Just nu är det en språklig rapport och sen ska jag ge mig på mitt favvoämne, religion! Det blir nog kul, skicka massa energi hitåt så jag blir färdig och kan hänga här med er litegranna Kram på er alla/M

Svar på tråden Hey Jude!