Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

mmm det ska bli gott.

borde köpa blommor t vardagsrummet imorgon bara.. så svärmor tror jag har gröna fingrar eller ngt är det för tidigt att ta upp utemöblerna än? ngn med uteplats som tagit upp sina än?

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

chaia

japp. lille noah käkade 2230 igår o sov till 0530 imorse. 7 timmar! fatta! så jag blev så glad så jag gick upp med honom när han vaknade. iofs så hjälpte det rätt mkt att han vaknade med ett skratt och låg o log mot mig med hela ansiktet o skrattade så han kiknade.. gud vad jag älskar den ungen..

• hot fuss

chaia

de kommer om en timme. o tvätten har FORTFARANDE inte vikt in sig själv! dumma tvätt!

fajga

stackare *krama om*

• hot fuss

fajga

jo men vi kan inte fira imorgon för marcin jobbar då. eller han ska jobba natt ons o tor nu den här veckan så han behöver vila innan sitt pass imorgon.

• hot fuss

åh nu har vi firat pesach här.
    jag har för första gången varit riktigt judisk o läst en bön o haft sjal på mig o tänt ljusen.
    o gefilte fisch o lax o massa gott så man kan rulla fram nu eller ngt..
    o godis... i MASSOR.
    mysigt var det.

• hot fuss

fajga

hon var jättenyfiken o tyckte det var skitspännande när marcin berättade om alla de där sakerna på fatet o varför man äter dem. sen hittade hon ju det gömda brödet oxå o fick godis i överflöd. så hon var nöjd som tusan..

• hot fuss

chaia

beklagar. världens ter sig lätt en smula orättvis när ngn dör så ung. o med fru o barn efter sig dessutom. usch.

ska lägga upp bilder fr vårt pesachfirande så ni får ngt att kika på

• hot fuss

chaia

jag hittade det faktiskt på tradera för något år sen. köpte det t marcin i present skitsött är det.

Svar på tråden Hey Jude!