Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Nyb
    Vaknade halv fyra i morse med 39,8 i feber men nu verkar ju tabletterna så det är lite bättre. Har dock datorn i sängen

Hur lång tid tar det tills ni får Internet i nya huset?

Jo, det är seder på församlingen i år som vanligt.

• bubele

Mayasmama
    Var det ingen av dem du hade på intervju som kändes bra? Eller har jag kanske bara för mig att du intervjuat folk... ?

• bubele

Mayasmama
    Ibland undrar man verkligen hur folk tänker när de uttrycker sig som han som var "kåt på att börja jobba igen". Tror de att det sättet underlättar?

• bubele

Mayasmama
    förstår att det känns jobbigt. Hur länge behöver du ha personen anställd, planerar du att gå in någon dag i veckan när bebis är lite större?

• bubele

marcink
    ja jag försöker men jag blir ju bara sämre

• bubele

Chaia
    tack....allt jag ätit idag har kommit upp igen så soppan mottages tacksamt

Vad har ni andra gjort i dag?

• bubele

Sushi är jättegott . Hade kunnat äta det varannan dag om det inte varit för att man borde variera sin kost lite .

Elims
    har du provat konstgjord rom? Den smakar också precis som riktig, finns både röd och svart. Tror att den är gjord på alger.

För övrigt har min mamma varit väldigt mammig och sagt ungefär att "det förstår du väl att du kräks om du tar Ipren på fastande mage. Nu ser du till att äta var tredje timme och absolut när du tar tabletterna". Hon är gullig

• bubele

Elims
    Välsorterade Ica och Coop tror jag. Hemköp oxå kanske. Något av märkena heter cavi-art

• bubele

Elims
    vet att en del sushirestauranger oxå använder sig av fuskrommen om man beställer vegansk sushi.

Själv äter jag morötter just nu...det är ju också lagom spännande

Svar på tråden Hey Jude!