Hey Jude!
tutim
Vad spännande! Vad jobbar du med?
tutim
Vad spännande! Vad jobbar du med?
Tutim
Socionom
Elims
Stackare... *stor muntrauppkram*
Nä nu läggdags...jag fryser massor
Hoppas att det inte är influensan (hur lång tid tar det innan man blir smittad) utan att jag känner efter för mycket
KidA
Vad blir det för färg?
Laila tov alla!
KidA
Vad duktig du är som fixar slingorna själv!
Min ena syster klipper sig själv, hade jag aldrig kunnat. Betalar dyrt istället men blir ju nöjd så det är det värt
Oj, jag skulle ju logga ut...
Natti natti
God kväll!
Nu är jag precis hemkommen efter att ha sagt ordagrant samma sak på fyra föräldramöten i en av skolorna vi jobbar mot. Är sååååå trött, måste nog bada .
Sjuklingen här jämte, som från i morgon kommer att betecknas sambon, har börjat repa sig lite grann men är fortfarande ynklig (igår hade vi stor diskussion om huruvida det var ok att ta panodil var tredje timme eller ej. Jag vann (iofs efter att ha varit tvungen att ringa sjukvårdsupplysningen för att få stöd, men ändå) och i dag verkar de diskussionerna inte behövas
KidA
Vad fint det blev!
Chaia
fryser och har ont i kroppen och är matt
Chaia
Önskar verkligen att jag hade någon som pysslade om mig men sambon är bara nästan frisk (typ 38 graders feber) och åker dessutom till London i morgon bitti och är borta till tisdag. Förstår inte hur han kan vilja åka med sju killkompisar för att shoppa och kolla på Depeche när han kan få pyssla om sin sjuka nyblivna sambo
Han håller dessutom nu på att flytta grejer från den andra lägenheten och hit och jag orkar inte hjälpa till...känner mig kass. Skall lägga mig lite och vila och försöka samla kraft så att han slipper göra allt själv.
Har dessutom jobbat från 8 till 19.30 i dag. En fantastisk dag med andra ord.
Gnällfajga
KidA
Tack för filt och the
Elims
Nä, men jag skall ringa henne sen . Jag hoppas verkligen att det inte är influensa (fast nu har jag 38 graders feber efter panodil, så det är det säkert). Har inte haft det på 7 år men pga min tarmsjukdom äter jag medicin som är immunförsvarsnedsättande. Det har jag bara gjort de senaste åren så jag vet inte alls hur kroppen funkar om man har så hög feber. Dessutom innebär det att jag inte får ta några hälsokostpreparat som hjälper, typ Echinaguard och sådant eftersom det stärker immunförsvaret och därmed motverkar medicineringen. Hade känts skönt om sambon varit hemma i helgen av den anledningen. Men jag får väl engagera mamman i det, hon hade nog ringt tio gånger om dagen även om immunförsvaret varit som hos andra
.
Fast ert ompysslande känns också väldigt bra