Inlägg från: marcink |Visa alla inlägg
  • marcink

Hey Jude!

hyrt ett radhus, men det är ett RADHUS! :)

• marcink

kida: jag lovar jag ska, jag ska ju bli företagare!

• marcink

nyb: vi är fett sugna på att köpa eget, gärna hus, men vi är tyvärr inte monstruöst rika (snarare tvärtom).

• marcink

här duschar therese, noah vilar i min famn (han vägrar sova någon annanstans just, så om jag vill data är det enda möjligheten) och agge var precis uppe och gick i sömnen. snart är det big brother!

• marcink

hejsan tjenare. nu kör linköpingsfamiljen en snabb kvällsdata innan sovdags!

• marcink

nyb: är det av gammal vana som du skriver utan åäö? :) här drog mamma till duschen precis, medan noah har däckat i mitt knä. han trivs rätt bra här så länge han hör knapprandet från datan verkar det som...

• marcink

tutim: då skulle du se honom in action, mellan sprutbajset och tuttgnället är han ju helt underbar.

• marcink

nyb: det är ok, jag har flera vänner som lider av samma lathetssymtom, så jag är van. jag var mest nyfiken :)

• marcink

man får lära sig att skriva utan att kolla så kvittar det vad som står på tangenterna. mitt tangentbord är väldigt nött på vissa håll (skrivit för mkt) så det ser ut som att jag saknar fem-sex bokstväer. mig gör det inget, men agnes får mkt problem när hon försöker skriva sitt namn. a, s och n är näst intill omöjliga att hitta om man inte vet var de ska vara.

• marcink

och vi ska krypa till kojs. det har varit en intensiv dag idag, och vi har ingen dygnsrytm alls numera. iofs hade vi inte det tidigare heller, men nu är den lite mer organiserat kaotisk.

Svar på tråden Hey Jude!