Hey Jude!
Elims
Elims
För övrigt har jag alltid tyckt att jag har jättestora fötter, har 40...kanske skulle bege mig till din hikingaffär för lite fotstorlekssjälvfötroende Elims?
Nyb
verkligen....jag bara älskar att det snöar igen. Not.
Tutim
Krya på dig
Tutim
Ja, äcklig blötsnö
Laila tov
Hej alla!
Hemma efter en tuff dag med bl a familjeterapi på schemat. Det är ju inte precis så att man är överlycklig när man går därifrån, men det känns i alla fall konstruktivt!
Vet ni, jag har bestämt mig för att gå lite på Viktväktarna igen. Jag har inte den viljestyrkan som t ex Monsa om ingen kollar mig, och nu har jag gått upp 6 av de 12 kg jag gick ner för två år sen...men bort skall de . Så imorgon är det andra bullar som gäller.
Eller nja...kanske snarare inga bullar
Nu skall jag hem till en kompis en stund,fortsatt trevlig kväll till er alla så länge.
Hej!
Såååå söta bilder KidA!
Hattifnatt:
Jodå, en och annan kanelbulle är det nog sedan vi sist sågs. Jag har ju alltid sagt att jag kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt men sen hände något.... Jag vägde nog 68 för två år sen, sen var jag nere i min trivselvikt ett bra tag utan ansträngning, men nu väger jag 62 så det är några kilon som skall bort. Sen är det ju så olika vad man trivs i, men för att jag skall trivas till min längd så ligger det nog på 56-57 kg. Men jag började i dag, har redan ätit halva min dagsranson och jag är huuuuuuuungrig!!! Tänker bara på mat hela tiden . Fast så kommer jag ihåg att det var sist oxå. Förhoppningsvis går det väl över
Vad skall ni alla göra ikväll? Jag och exsambon skall gå en långpromenad och sen handla mat till ikväll (ni ser vad jag tänker på det....). Sen skall han på hockey och då skall jag fika (kanske laga lite nyttig grönsakssoppa...suck...där var maten igen) med en kompis som kommer förbi. Ikväll skall vi laga mat tillsammans (nä nu får jag ge mig ) och hyra film. Någon som har ett tips på bra film? Vi tenderar alltid att välja filmer som man inte mår jättebra efter så en måbramenändåinteförytligfilm vore bra
Vad jag rör till det: det är jag och exsambon som skall laga maten och kolla på filmen alltså, inte jag och kompisen
Hattifnatt
Nu har jag lagt upp en bild i bildgalleriet på mig och mammmas hund...antar att det är så du kommer ihåg mig när du skriver smal. Och ja, det är så jag hoppas att jag ser ut igen om en-två månader