Hey Jude!
Nu skall jag lägga mig i sängen och läsa lite
Laila tov!
Nu skall jag lägga mig i sängen och läsa lite
Laila tov!
Hej, ni har haft fullt upp redan här ser jag
Jag hade en jätteromantisk kväll i går, eller inte...haha. Exsambon kom över och vi hade bestämt att vi skulle laga mat tillsammans och dricka vin och mysa. Så det gjorde vi och sen somnade jag - innan det hade hunnit bli något vidare mys! Jag hade ju jobbat så långa dagar i veckan så jag var helt färdig. Hann inte ens till sängen utan somnade i hans knä i soffan. Sen fick jag gå och lägga mig medan han satt uppe nån timme till och kollade på tv. Romantiskt va?
Mayasmama
vilken vecka är det du är i nu? *kilar in till ditt galleri och kollar magbilden*
Nyb
Du blir säkert en jättebra mamma! Du har ju redan ett stort förspång gentemot oss andra barnlösa i o m ditt jobb
Nu har jag oxå loggat in på betaversionen...vad avigt det känns, tar nog ett litet tag att vänja sig. Ni som redan haft den ett tag, tycker ni att den är bättre?
Stockkonservativfajga
Ja, verkligen! I morse när jag gick upp stod termometern på -8,8. Mot gården, där det dessutom är varmare. Jag vill ha våååååååår!
Monsa
Det går bra men samtidigt oroar jag mig hela tiden för att jag inte känner den där himlastormande förälskelsen utan mer att "det här är någon jag trivs att vara med och tycker väldigt mycket om". Fast samtidigt vet jag ju att det är så det är efter så många år tillsammans, om jag bara letade efter pirret i magen hade jag fått byta partner varje halvår . Och så är jag jättejätteorolig att allt skall bli som det var innan men samtidigt tror jag vi båda är medvetna om att vi måste kämpa från dag 1 den här gången om det skall gå. Därför känns familjeterapi som en nödvändighet, jag vill absolut inte hamna i det vi var i tidigare, där vi hade kul tillsammans men där det kändes för oss båda som att vi klarade oss lika bra utan varandra...det var som om vi levde vid sidan av varandra istället för tillsammans. Usch, vad ledsamt det låter. Fast det var det ju iofs. Så jag har hopp, men måste försöka vända alla mina negativa tankar. Jobbar hårt med positiv omformulering för mig själv här
. Tack för att du frågade, du är gullig. Känns det bättre hemma hos dig nu? Lät som en bra idé att ta tag i och prata ut om allt istället för att bara låta irritationen växa.
Nyb
Bil...vad blev det för någon då? Säkert bra när ni köpt den genom stor affär som du skriver.
Jag och exsambon som stannat kvar här under dagen med undantag för en liten sväng hem (den andra lägenheten vi hyrde ligger nära, vilket känns skönt) skall nu laga en god sallad och steka lite haloumi. Sedan skall jag göra mig i ordning och träffa några av tjejkompisarna hemma hos en av dem. Melodifestival, vin och lite utgång kan jag tänka mig .
Vad skall du själv göra i dag?
Nyb
Vet inte vart först, men kvällen (natten ) lär väl avslutas på Excet som vanligt...
Tidig morgon och inga nyårslöften eftersom det inte är nyår men väl några funderingar om att jag borde
1. Sluta komma hem halv fem på morgonen
2. Sluta ta emot gratis sprit från bartendern
3. Sluta komma hem halv fem på morgonen
4. Och kanske sluta komma hem halv fem på morgonen