Hey Jude!
men fajga .....nu blir vi ju nyfikna......
JAG VILL OCKSÅ SE!!!!!!
men fajga .....nu blir vi ju nyfikna......
JAG VILL OCKSÅ SE!!!!!!
nej jag e här men går och städar och plockar lite, funderar på att gå och vila en stund, kanske ska passa på innan familjen kommer hem igen på lördag....
go morron....
jaha här sitter jag uppe fast jag hade mäjligheten att sova flera timmar till....det gick bara inte....
det e så tyst i mitt hem att jag blir tokig....det e jätteskönt att få vara ensam emellanåt, men jag har insett efter den här veckan att så länge som en vecka behöver jag inte vara ensam....ett par dagar räcker , antagligen hade det varit annorlunda om jag inte varit gravid förstås, då hade jagvarit ute med vännerna igår och klubbat och festat järnet.....men jag låg på soffan och käkade ostbågar istället.....
e det någon vaken ännu???
åhh vad mysigt med påskpyssel....kanske skall försöka skaffa lite pyssel maya kan gör apå söndag....har inte ens ett påskris hemma...idag skall jag till min moster och äta påsklunh, bjöd mer eller mindre in mig själv för ingen i min familj e hemma och lite påskmat vill jag ju ha.....speciellt jansson, älskar det...
det slog mig häromdan att jag har passerat 100-dagar kvar till bf!!! helt otroligt, det e inte så långt kavar nu faktiskt....längtar....
bf e den 12 juli, dan efter min födelsedag....men blir det planerat snitt blir det väl i början av juli , hoppas i alla fall det eftersom de höjer fp för barn födda efter 1 juli, blir det inte planerat snitt går jag säkert över tre veckor så då blir det ett litet lejon istället för kräfta....
ska träffa läkare i slutet av maj....
hahah ...jag e själv kräfta....
och maya och nadav e vattumän...och kräftan och vattumannen e den absolut sämsta kombinationen i hela zodiaken.....tänkte att om vi blir en kräfta till i familjen blir det lite mer balans....
....och vill helst inte gå över mitt i sommarvärmen....
vet faktiskt inte ...inte så hemma inom atrologi egentligen, men jag vet att vattumän e ganska "svåra" eftersom de har ett enort frihetsbehov och lever väldigt mkt " i det blå" och detta stämmer väldigt bra på nadav......
nej det stämmer ju inte alltid, men jag måste säga att jag e väldigt mkt kräfta, på gott och ont och nadav e mkt vattuman, på gott och ont.....summan blir mkt av allt ...mkt gräl och mkt kärlek....vi e otroligt olika egenligen.....
nej det händer ju nått hela tiden nästan, skulle nog kännas konstigt att ha ett förhållande där man aldrig bråkade....
och sen e det förvånande tycker jag hur man ena dan verkligen kan nästan hata ngn och sen nästa älska dem så man spricker....ja lite shizofren e man nog....
hej fajga....visst e det underbart med solen!!!! och himlen e riktigt blå...det var länge sen.....
maya och nadav kommer hem i morgon kl 13.30, de har haft det bara bra men nadav var lite besviken på seder-kvällen två av hans systrar skulle fira med sina svärföräldrar så de kom inte och inte heller en av hans farbröder, som han gillar så mkt och inte hans kusin med sina tre barn.....han e tight med sina släktingar och sina systrar så han var besviken och maya blev pga enda barnet, men hon hade varit så duktig och sjungit "ma isthana(?)"alldeles själv och hittat afikoman och hon berättade för mig att hon fått mest presenter av alla. men hon längatr hem nu, och hon har köpt två presenter till mig och ett par "jättehängande" örhägen till sig själv..." såna som kanske en 10-åring har , mamma! "