Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

mayasmama, vill du att blommorna ska ligga lite uppe på kanten av ringen, gör en ring upptill som stomme fastän jag tror att originalet är en platta.

• Monsa

mayasmama, ja grejar lite så får jag se hur det blir, har inte glömt dig, har bara latat mig lite!

Går igång med mycket kurser på måndag och maken börjar jobba igen så då är det fullt ös, så vill jag ju bli färdig med körkortet med
    Jag brukar klippa grejerna när jag tittar på tv, är ju lite rastlös av mig

Jag tycker vi bor bra till ett mycket bra pris, kanonfint område och så fint med uteplatserna och stort förråd!
    Barnen får dela rum men dom har två fönster där inne så vi delar av med en hylla, perfekt för dom!

Hur lång vill du ha lampan och vilken omkrets?

• Monsa

mayasmama, låter jättefint!
    Härligt när man hittar ett bra ställe att bo på, får väl se lite vad som händer när maken börjar jobba och om han får jobba kvar osv. men vi har tänkt bo här länge i alla fall, kanske kan det bli en flytt men den egentliga meningen med detta jobbet är ju att dom öppnar så msåningom här, så jobba hemåt liksom Finns ju ingen mening med att flytta då
    Jag är så stolt över min man

• Monsa

tutim, avskyr myggor, jag tror dom jäklarna kan överleva vilka förhållanden som helst bara för att få bita mig

Här smaskas det varma hallon med vit blockchoklad och glass till, mums!

• Monsa

mayasmama, ska du ha den i ett hörn eller över ett bord, tror inte den ska va så stor i diameter, kan tänka mig runt 25cm, eller vad säger du? Jag börjar montera den snart du vet

• Monsa

tutim, älskar ditt uttryck; "husbandet"

• Monsa

Nä nu ska jag med nana, grejar vidare med lampor imorrn! Ha det gott allihop! Godnatt och sov gott, lite kul, ibland är det ingen här å sen är alla här på en gång och gärna på natten typ
    Godnatt med er gänget!

• Monsa

Hallå på er!

Idag är första dagen vi är själva på jättelänge! Maken började jobba idag så nu kan jag försöka komma in i mina egna rutiner igen
    Börjar mina tre kurser idag med, Religion B, Filosofi och Svenska A, hoppas det går bra!
    Tydligen ska man göra studiebesök i två kyrkor, ett i svenska kyrkan och ett i någon annan. Funderar på att se om man kan besöka en moské eller kanske en synagoga, är det svårt tror ni? Vill ju gärna ställa frågor med.

Idag ska vi ner till bibblan hade jag tänkt och så ska vi göra trolldeg och jobba med bokstaven A

Ha det gott allihop/M

• Monsa

Hallojs på er!

Bibblanbesöket lönade sig
    Jag ska nämligen ha sagostunden nästa vecka! Hur kul som helst! Går det bra får man väl fortsätta antar jag, bäst av allt är att jag kan ha barnen med mig!

NY, tips mottages gärna

• Monsa

mayasmama, du är itne dålig, det är helt enkelt olika på olika personer hur tänderna är!
    Jag är inte alls så noga som dig, försöker hålla fast på godis och vara noga med tänderna men somnar dom på kvällen bara så där så väcker jag inte dom för att borsta.

Svar på tråden Hey Jude!