Hey Jude!
Marcink: Det är ju aldrig försent att återuppta det om du vill..när jag pluggade var det flera som hade jobbat årtionden inom andra branscher.
Marcink: Det är ju aldrig försent att återuppta det om du vill..när jag pluggade var det flera som hade jobbat årtionden inom andra branscher.
Marcink: *skrattar*
Men vad tycker ni andra här på tråden?
marcink: håller med
Elims:
nej, kanske inte, och hade det inte varit för att jag tror att det gör ont så hade jag säkert resonerat annorlunda. Ett tag när jag och min dåvarande planerade barn hoppades jag att det i så fall skulle bli en flicka för att slippa brottas med frågan...knäppt. Men sen kom jag fram till min nuvarande ståndpunkt.
Återigen håller jag med marcink
Det är bra att man kan ha olika åsikter men ändå vara överens
(floskeltoppen?)
Å fyyyy...nu luktar det bajs i hela lägenheten här...har ju kattbebisarna som levererar sådant i brist på riktiga barn än så länge. Måste tömma lådan...tillbaka om en stund. Skall bara hitta klädnypa till näsan först
Suck...får gå till affären och köpa ny sand. Kul att de är bra på att gräva ända ner till botten innan de går på lådan och sen...ja.... skall inte gå in på det. Ses om en stund!
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad kul!
När flyttar ni in?
Kiralves: välkommen hit
Vet inte riktigt hur man skulle göra för att släktforska här, kan vara ganska svårt. Många judar som kom till Sverige bytte till mer svenskklingande namn under 1800- och början av 1900-talet. Sen finns det ju de som t ex hävdar att alla som heter t ex Levin (ett väldigt vanligt svenskt namn i dag) har någon form av judisk bakgrund. Någon anna här kanske har bättre förslag på hur man kan gå till väga?