Jag orkar inte mer
Skall försöka vara så kortfattad som möjligt. Jag hade en pojkvän i 4,5 år, det tog slut då något hände i min familj. Vi började ses igen efter ett par månader och har nu setts i 4 månader, men är ännu inte officiellt tillsammans.
Mitt ex började spela på nätet när vi gjorde slut, och har dratt på sig en skuld. Han har tagit tag i problemet men säger att han mår väldigt dåligt och blockar sina känslor. Han är hur go som helst när vi ses men så snart vi åker ifrån varandra är han kall och frånvarande, visar inte rätt mycket kärlek.
Han säger att han är "ganska säker" på att han vill vara med mig, säger att han älskar mig, men ändå vill han inte säga att vi är tillsammans.
Jag dör inombords, jag mår jättedåligt och känner att jag orkar inte mer. Jag ger och ger men får inget tillbaka, han blir irriterad när jag är ledsen och är inte sig själv lik. Jag är den enda som känner toll hans spelmissbruk och jag får inte berätta för någon.
Jag vet inte vad jag skall göra?! jag älskar den här personen mer än någon i hela världen, jag vill inget hellre än att dela mitt liv med honom, men jag mår så dåligt av det här!
Vad gör man?