• Modig79

Ren pulverdiet, pepp!!!

Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?

• Svar på tråden Ren pulverdiet, pepp!!!
  • Terie
    Anni Me skrev 2014-03-05 08:58:23 följande:
    Hur gick resten av dagen? Idag är jag jätte glad, vågen visade på tvåsiffrigt i morse :) det har varit ett stort delmål för mej! 2.7 kilo minus hittills, på 3 dagar :)

Haha, ska jag va ärlig? Det gick skit dåligt... Men har ätit en påse nu till frukost och druckit en massa vatten. Det känns riktigt bra nu Man blir faktiskt ganska mätt på en påse, så det är ju bra. Tror om man dricker mycket vatten blir man inte lika hungrig, det funkar för mig i alla fall. Åh va roligt! Jag har ingen våg så jag kan väga mig... Det är lite jobbigt.
  • UCharlotte
    Anni Me skrev 2014-03-05 08:58:23 följande:
    Hur gick resten av dagen?

Idag är jag jätte glad, vågen visade på tvåsiffrigt i morse :) det har varit ett stort delmål för mej! 2.7 kilo minus hittills, på 3 dagar :)
    Akta dig så du inte tär på kroppen för mycket. En snabb viktnedgång är till största del vatten och sen börjar kroppen ta ifrån dina muskler - fettet håller den hårt i. Mät hellre omkrets och fettmät dig, än att gå på kilo bara, för en smaltjock kropp är skitfult, då är det bättre att vara lite mullig och hälsosam med muskler.

En bantare går oftast upp i vikt igen
    En som lägger om sin kost helt och lever annorlunda - ändrar livet

*TIPS*

Men lycka till allihopa, en spegelbild man känner sig nöjd med äger :)
  • Anni Me
    UCharlotte skrev 2014-03-05 09:36:20 följande:
    Akta dig så du inte tär på kroppen för mycket. En snabb viktnedgång är till största del vatten och sen börjar kroppen ta ifrån dina muskler - fettet håller den hårt i. Mät hellre omkrets och fettmät dig, än att gå på kilo bara, för en smaltjock kropp är skitfult, då är det bättre att vara lite mullig och hälsosam med muskler.

En bantare går oftast upp i vikt igen
    En som lägger om sin kost helt och lever annorlunda - ändrar livet

*TIPS*

Men lycka till allihopa, en spegelbild man känner sig nöjd med äger :)
    Jo jag vet att det är vätska som försvinner i början, men de e kul med minus i alla fall :) jag måste äta ren kur och ska gå ner så snabbt som möjligt inför en gbp operation nästa vecka. En snabb viktminskning gör att fettet runt levern minskar vilket underlättar operationen.
  • Josephine88

Hittade hit och funderar på att köra igång med pulver. Behöver en kick i form av ett par snabba kilon känner jag! :)

Dotter född 2013-07-29
  • Josephine88

Shit vad bra! Jag har vägning imorgon efter 2 dagar, känns som att man kommer bli besviken.. :I Spännande..

Dotter född 2013-07-29
  • Josephine88

Se där, -2,3 kilo första 2 dagarna :) Hur länge skulle du hålla på?

Dotter född 2013-07-29
  • Anni Me
    Josephine88 skrev 2014-03-11 07:32:53 följande:

Se där, -2,3 kilo första 2 dagarna :) Hur länge skulle du hålla på?

Dotter född 2013-07-29
    Grattis va härligt!

Jag ska bara hålla på tills i morgon, ska göra en gbp operation på torsdag och skulle äta pulver innan för att minska fettet runt levern.
  • Josephine88

Härligt, då är du snart i (del)mål :) Och snart verkligen i mål! Själv har jag nästan 20 kilo till ultimata vikten, så tänkte få en liten snabbskjuts nu då jag tappade motivationen lite grann. Får se hur länge jag håller på, förmodligen inte så länge. Strikt lchf har funkat jättebra innan så satsar nog på det om några dagar. 

Dotter född 2013-07-29
Svar på tråden Ren pulverdiet, pepp!!!