Ren pulverdiet, pepp!!!
Är gärna med här oxå, ska äta ren pulverkur inför min gbp operation som är den 13 mars, började idag.
Är gärna med här oxå, ska äta ren pulverkur inför min gbp operation som är den 13 mars, började idag.
Hej hur går det för er här inne? Är glad att första dagen snart är gjord! Fryser, har ont i huvudet och är jätte trött, men snart blir det bättre i alla fall. Nu längtar jag tills sambon kommer hem från jobbet så jag kan ta mej ett varmt bad och vila lite. Inte lätt att roa en vild ettåring när man äter pulver..
Heja heja er som börjar idag och ni som redan är igång. Är så glad att första dagen är gjord nu, - 0,6 kg blev gårdagens plåga i alla fall. Nu är jag på banan igen, ingen huvudvärk i morse i alla fall. O idag är sambon ledig så han kan hjälpa mej att roa lillan här hemma.
Jag misslyckades idag Nya tag imorgon!
Då inleder jag dag 3 på pulver! Minus 1.9 kilo på de 2 första dagarna i alla fall, det e kul när det går fort. Kämpa på alla nu, vi fixar det här!
Då inleder jag dag 3 på pulver! Minus 1.9 kilo på de 2 första dagarna i alla fall, det e kul när det går fort. Kämpa på alla nu, vi fixar det här!
Nu är jag igång, men råkade bli en macka... Men jag ska inte äta mer idag!
Hoho hur går det för alla? Är jag själv kvar här? :(
En vecka på pulver idag och 4,5 minus på vågen :)
Se där, -2,3 kilo första 2 dagarna :) Hur länge skulle du hålla på?