Ren pulverdiet, pepp!!!
Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?
Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?
Hänger med jag kör imorgon då är det jämnt datum tror jag, när börjar du och vilken sort äter du?
Hej! Åhh vad kul! Jag har några veckor slanka hemma, men det är flest grönsakssoppa, vilken inte är så god, så jag tror att jag på torsdag (lön) kommer köpa någon mer som jag kan kombinera med! Och du?
Jag har velat fram och tillbaka länge nu mellan träning och shake/soppor, men bestämde mig i natt för att det får bli soppor ett tag! Är så karaktärslös just nu nämligen :( jag ska gå ner minst 10 kg men helst 15! Och du?
Så konstigt det stod men så här skrev jag i inlägg 4: Å jag älskar den jag har också lite slanka och lite modifast hemma så jag blandar dem, min plan är att just nu fokusera på vikten och därmed pulverdiet och sen lägga in träning, jag skall ner bra mycket mer en du så jag kör på, känns som jag skall gå ner hela dig typ eller nåt sånt. Imorgon is my day idag har jag bytt ett mål mot modifast och lagt in mer vatten men imorgon går jag all in, vill du får du gärna läsa mer i min blogg
Jag är med också, börjar på måndag!
Jag vill också vara med:) börjar imorgon, har ca 10 kg som ska bort en gång för alla;)
Är gärna med här oxå, ska äta ren pulverkur inför min gbp operation som är den 13 mars, började idag.
Hej hur går det för er här inne? Är glad att första dagen snart är gjord! Fryser, har ont i huvudet och är jätte trött, men snart blir det bättre i alla fall. Nu längtar jag tills sambon kommer hem från jobbet så jag kan ta mej ett varmt bad och vila lite. Inte lätt att roa en vild ettåring när man äter pulver..
Duktig du är! Jag börjar imorgon... Så får vi se...