• Modig79

Ren pulverdiet, pepp!!!

Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?

• Svar på tråden Ren pulverdiet, pepp!!!
  • Modig79

Hej! Åhh vad kul! Jag har några veckor slanka hemma, men det är flest grönsakssoppa, vilken inte är så god, så jag tror att jag på torsdag (lön) kommer köpa någon mer som jag kan kombinera med! Och du?

J
  • Modig79

Jag har velat fram och tillbaka länge nu mellan träning och shake/soppor, men bestämde mig i natt för att det får bli soppor ett tag! Är så karaktärslös just nu nämligen :( jag ska gå ner minst 10 kg men helst 15! Och du?

• Modig79

Jag kom inte igång ordentligt förrän i förrgår, men nu är jag på banan! Har påbörjat ett 100 dagars program, med tydliga delm

• Modig79

Jag kom inte igång ordentligt förrän i förrgår, men nu är jag på banan! Har påbörjat ett 100 dagars program, med tydliga delmål. Både träning och kost. Delmål 1 är tio dagar pulver och delmål 2 10 dagar till fortsatt med pulver... Sen börjar min upptrappning efter eget schema och massor av träning :) ... Är så himla glad att ni alla är med och önskar alla lycka till!!!

Svar på tråden Ren pulverdiet, pepp!!!