Inlägg från: Jacqueline |Visa alla inlägg
  • Jacqueline

Agnus castus

Efter 11månaders försök utan resultat provade jag också munkpeppar och först och främst blev min cykel kortare med hela 10-11 dagar och sen plussade jag med

Tog från mensens första dag till jag fick positivt ägglossningstest och då slutade jag ta dem...kände min ÄL jätte tydligt.

Är nu i vecka 24 och bebis såg fullt frisk ut på ultraljud

Gav resterande tabletter till en vän som oxå försökt länge med bland annat en ofostrig graviditet i bagaget och hon plussade med på första försöket (dock för ca 1,5v sedan så jag vet ej hur det går ännu).

• Jacqueline

Tror dock att jag ägglossade själv innan dess ,fick ändå utskrivet pergotime av läkare men hann inte börja med dem.

• Jacqueline
    Elin1051 skrev 2014-02-23 17:23:11 följande:

Grattis Jacequeline :D

Hur länge tog det innan du plussade efter att du började med AC?
    vet du om du fick äl redan from första månaden eller måste man ta dom några cykler innan det händer mer? :)
    Börjar känna mig väldigt trött på dethär nu och skulle bara vilja ha något som funkar snabbt.
    Jag började med mina idag då jag inte orkar vänta på mens längre, är på dag 39 nu.
    Jag har läst så olika åsikter om det att man ska sluta för att dom kan leda till att du får missfall men även att dom inte skadar fostret så länge man är tidigt in i graviditeten.
    Vet inte riktigt hur jag ska göra.

Plussade på första kuren även min vän gjorde det

Jag vågade inte ta dom längre än till ägglossningstesten visade positivt så det var även vad jag rekommenderade min vän som fick min burk.
Svar på tråden Agnus castus