• Nitor

bolla tankar!

Anonym (Soc.) skrev 2014-02-22 10:05:00 följande:
    Du behöver bara fortsätta göra det du gör. Ta hand om dina barn, samarbeta med socialtjänsten när anmälningarna rullar in. Lämna prover om så begärs. Socialtjänsten gör bara sitt jobb så ta inte ut din frustration på dem. Ju mer han jäklas och okynnesanmäler ju djupare gräver han sin egen grop.
    Håller med dig. Han gör bara bort sig. 

Kan det det resultera i att han mister vårdnaden om barnen om man anser att det blir för skadligt för dem?
  • Nitor
    Anonym (mamma) skrev 2014-02-22 10:35:05 följande:
    Vi ska upp i rätten i mars och jag är så jäkla rädd. Han manipulerar allt i sin omgivning
    Finns det ingen substans i det han anklagar dig för så behöver du inte vara orolig. Försök att inse det, för då kan du slappna av. Att du är rädd kommer dina barn kanske märka av, så gör honom inte denna tjänst.

Har du pratat med soc om allt som hänt dig, alla hans angrepp? Det är viktigt att det finns noterat allt eftersom det sker.
  • Nitor
    Anonym (mamma) skrev 2014-02-22 10:44:56 följande:
    Jag vet ju inerst inne att han inte kommer kunna ta barnen men dom tankarna kommer då och då. Allt finns noterat och även förskolan har skrivit mejl till min advokat. Dom kommer även vittna mot pappan
    Tvivlar du på att ni ska få rätt mot honom? Att han verkligen ska kunna vinna det här?
Svar på tråden bolla tankar!