Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?
Vattenlilja: så tråkigt med en cysta! Lider verkligen med dig. Måste dessa jävlar alltid ställa till det. Hoppas den är borta till nästa månad! Var det en ägglossningscysta eller?
Själv befinner jag mig i limbo, jag trodde ju att mensen var på gång redan på dag 12 efter ovitrelle, men det har endast varit bruna/rosa flytningar. Kontaktade sophia hemmet då jag var osäker på om dessa dagar räknas, vill ju inte riskera att det går för många dagar i cykeln. Fick komma in på koll igår och det visade en jättetjock slemhinna så det är förtidigt att spruta. Han sa att jag skulle göra ett gravtest om några dagar om mensen inte drar igång och sedan komma tillbaka på måndag. Är idag på dag 17 efter ovitrelle och ännu har mensen inte dragit igång utan det fortsätter små blöda ibland när jag torkar mig.
Tror inte jag är gravid men förstår inte varför den inte vill dra igång, brukar aldrig ta så här många dagar innan det "stora lasset". Vågar inte testa med ett gravtest så jag avvaktar några dagar till. Vid min första graviditet som slutade i MA så blödde jag så här från bim fram till v.11 då man upptäckte missfallet. Så vilket som har jag inga goda erfarenheter av blödningar i en tidig graviditet om det nu skulle vara nått. (Ledsen för långt inlägg)