Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?
Hmm.. Tog älsprutan i tors. Nu tyckte jag att de va lite blod när jag torkade mig efter toa besök. Är det normalt tro?
Hmm.. Tog älsprutan i tors. Nu tyckte jag att de va lite blod när jag torkade mig efter toa besök. Är det normalt tro?
Nu tror jag mensen kom... 1vecka efter äl-sprutan. Va fort mensen kom? Suck.
Hur mkt kan nidblödning vara då tro?
Jag maila kliniken idag och skrev att mensen hade kommit samt att de är en vecka efter äl-sprutan, fick bara som svar om jag ville fortsätta försöka (ny behandling). Vad tror ni då? För tidigt för missfall, eller?
Fick en ny tid men tror jag avbokar den och ligger lågt tills efter nyår..
Har progesteronsalva hemma som jag hade tänkt testa, värt ett försök iaf!
Hm... Googlade lite.
Kanske är en nidblödning ändå!? Åh hoppas!!!
Jobbigt när kroppen betér sig konstigt. Jag tror dock inte att det kan vara ett missfall. Det har väl inte hunnit fästa än? Ja, visserligen om det är en nidblödning då. Hoppas att du får någon klarhet i det hela! :)
Sist jag va gravid - 2009 - så testade jag ett svaaaagt pluss på 10'e dagen efter äl-sprutan, nu på söndag är det just 10dagar efter sprutan... Så tänkte testa då.. :)
Nån som testat sig än??? :)
Vad spännande JenMark, jag håller tummarna. Här är det BIM på söndag. Har inte känt av något än som inte går att bortförklara. Vad jättetrött första dagarna den här veckan - men hade praktik på förskola så inte så konstigt att jag var helt slutkörd. xD Magen har varit lite knasig, men vi har ätit sjukt mycket utemat (läs McDonalds) senaste veckan så det har nog också en naturlig förklaring. Lite huvudvärk har jag haft, men bara när vi varit inne på förskolan så det tror jag snarare har med ljudnivån att göra. Men åh vad man hoppas ändå... Om jag inte är gravid vill jag få mensen på söndag så att jag VET. Sist kom ju aldrig mensen och jag gick och hoppades helt i onödan. :(
Aha, tack! Ja jag vet inte hur många dagar de dröjer innan mensen kommer efter en ev äl, eftersom jag inte haft äl på väldigt länge.. Har ju fått avbryta alla omgångar Började denna resa i maj. Inne på 4 el 5 omgången nu. ( -09 tog det på 4 omgången.)
Får se om jag törs testa imorrn....!
Jenmark: du är på ovitrelle+10 idag va? Då kan det vara så att du får ett falskt positivt om du testar idag. Jag skulle ha väntat till imorgon :) fast jag är ju rätt bestämd med mitt testande, jag väntar in mensen varenda gång. Förutom första gången då jag tog ett test på ovitrelle+8 för att se om det fanns i kroppen. Då fick jag ett plus, allt i sin ordning alltså. Men mensen dök upp sedan.
Hmm. Molande mensvärk igår på dagen och idag på kvällen, men inget blod än. Som någon annan sa är hoppet det sista som lämnar en. :P Imorgon bitti blir det test.