• JenMark

Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?

"Det som jag mest blir arg och ledsen på, det är att vi inte kan planera vår framtid som "alla" andra. Jag kan inte själv få bestämma storleken på min familj."

-Kunde inte sagt det bättre själv!

Sååå less nu, allt går dåligt nu känns det som.... Suck.

Kram på er därute.

• JenMark

Jag är 33år och har en son på snart 5år. Skulle verkligen sitta fint med ett syskon nu!

Håller tummarna för er!

• JenMark

Här är en till som inte ägglossar på egen hand :( har mens 1-2ggr/år..

Skulle behöva gå ner ca 10kg men de är ju såå svårt.. Dumma PCOs...

Trodde jag skulle få menas nu efter vi avbröt behandling, men ön har ingen mens kommit? Så får väl vänta till augusti då de blir en proverakur sen purgonstart mitten av augusti.. Känns långt bort.

• JenMark

Här är det ju "sommaruppehåll" till augusti..

Verkar inte få nån menas denna gång efter avbruten omgång?

Ska börja med provera i början av augusti, den kör vi, igen.

Lycka till, jag håller tummen för er andra!

• JenMark

attlangta01: Doktorn sa åt mig att börja med provera i augusti, så hoppas jag kan pricka in när kliniken öppnar igen bara..

• JenMark

Hej på er igen!

Några nya ser jag

Själv har man kört igång med en 4e omgång puregon efter sommaruppehållet.. Började i måndags med 75ie och ska på bilden på måndag.. Spännande. Hoppas det går vägen denna gång.

• JenMark

Var på vul idag, sprutdag 8, inget ägg över 10mm än. Ökar dosen från 75ie till 100ie fr.o.m ikväll. Tillbaka på vul nu på fredag, hoppas verkligen nån äggblåsa växer på sig nu!!! Med sonen gick det på 4e omgången, inne på 3e omgången detta försök.

Håller tummarna för er alla!

• JenMark

Hej på er...

var på VUL och det visade sig att jag hade minst 5st större äggblåsor på gång - så måste avbryta IGEN..... . Nästa omgång kör vi på samma dos hela vägenSuck. Jag blir så matt och trött av detta :( Känner att jag orkar bara med en omgång till sen ger jag upp. :( Blä.
    Jag skulle troligtvis få äl nu i dagarna så blev ombedd att skydda oss.
    Så hoppas på bättre lycka nästa månad då... Igen.

Hoppas det går bättre för er andra!

• JenMark

Nu är jag lite brydd här. Idag (7dagat efter jag avbröt sprutningen pga många stora ägg) så kom det lite mens? Tror inte jag fått äl heller som Dr sa att de skulle komma några dagar efter vi avbröt. Eller så kanske al kommer eller har redan varit? Ja jag vet inte alla jag.... Förvirrande kropp, har även åkt på influensa oxå..

Svar på tråden Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?