Så länge de har huvudet nedåt iaf! Det är väl inte alla omföderskor som barnen fixerar sig hos heller? Har läst om de där det skett på förlossningen. Bättre sent än aldrig, antar jag.
Hur gammal blir din son? Har för mig att han är 2010:a som min E. Kan tänka mig att det räcker och blir över med att det blir kalas, paket och att någon kommer över och leker Man vet ju själv att man inte alltid hinner med alla sina gäster ordentligt (iaf jag!), så lite färre gör som du säger säkert inget.
Själv vet jag inte riktigt hur jag ska orka (hur orkar du?!) men alla säger att de kan hjälpa till. Nu blir det bara några dagar mellan BF och vår storas födelsedag, så det är ju mindre förberedelserna och mer att alls orka ha folk över. Sist klarade jag knappt ett kort restaurangbesök på BF-10 och vi kan bara ha kalaset på BF-6. Låter säkert som piss i Nilen, men jag vill vara med på kalaset och orka prata med gästerna. Ser framför mig hur jag mest kommer att sitta och böla i en fåtölj för att jag är trött och har ont. Det är ju jobbigt som bara den redan!