Inlägg från: malin84johansson |Visa alla inlägg
  • malin84johansson

dom skall göra någon slags utredning på min snart 3 åriga pojke

På dagis har dom sagt att dom gärna vill ta dit en speciall pedagog till min kille som fyller 3 år i april ..vilkrt jag naturligt vis godkännde men nu går jag å undrar vad dom misstänkerdet kan vara ... när jag frågade va dom välldigt få ordiga å sa stt dom inte får ställa egna diagdnoser men att dom gärna ville ha mitt godkännsnde till att en speciall pedagog kom dit Det dom sa va att när han kommer upp i varv så kan han springa å springa å då är det välldigt svårt att få kontakt med han ..han får även utbrott ibland å då är det välldigt svårt att lungna han ... han har inga problem med att visa kännslor eller känna andras kännslor han är lite sen i talet men inget jag är speciellt orolig för har någon varit med om liknande vet ni hur drt går till Å vad tror ni dom misstänker

• Svar på tråden dom skall göra någon slags utredning på min snart 3 åriga pojke
  • malin84johansson

Eller hur lite mer temprament å lite mer aktiv nu bara men det har ju med både

viseversa skrev 2014-02-17 trotts å sånt att göra oxå kan man ju tycka ...uff rätt jobbigt att veta att dom misstänker annat ändå ....10:28:29 följande:
    Låter som en normal 3 åring.

• malin84johansson

Ni har helt rätt klart det känns bra när dom är engagerade å uppmärksamma är jätte nöjd med personalen på alla sätt ...bara att man blir så orolig när det pratas om special nått ....men som ni säger behöver ju inte betyda någon diagnos för det utan bara att dom behöver hjälp att möta han å hans behov ..tänkte inte på det allt jag läst om är diagnoser å besvär i en vecka nu haha tack för era lungnande svar

• malin84johansson
    mammasus skrev 2014-02-17 10:49:54 följande:
    Tänk på att inte prata om 'hur din som är' på förskolan med pedagogerna inför honom. Gå undan och prata! Barn blir ofta väldigt oroliga när de själva känner att 'de gjort något fel'.

Svar på tråden dom skall göra någon slags utredning på min snart 3 åriga pojke