Varför hatar folk MP?
För du hade ju själv aldrig läst konsultrapporten och chansade på at tingen annan heller ahde gjort det när du klämde i med "stark".
"Under måndagen kom beskedet att avtalet om förbrukningsmaterial som Stockholms läns landsting har med företaget Onemed Sverige sägs upp i förtid, efter avslöjanden om att företaget bland annat levererat stödstrumpor för 6.000 kronor paret"
En rapport av det här slaget är sprängstoff för media och politisk opposition. Därför måste du läsa rapporten mellan raderna..
Du berättade aldrig vad du har för erfarenhet av offentlig upphandling. Saknar du sådan erfarenhet eller?.
Uppfattar det mer som att flash säger det är inte så lätt och komma ifrån avtal och att de är komplicerade inom det statliga/län/kommun.
Dock råder det noll tvekan om att avtalet var katastrofartat dåligt skrivit.
Men onemed måste vara en jävla bluffare också, för ingen med gott samvete kan göra så, även om avatalen är som de är.
Frågan är vart hittar jag stödstrumpor som kostar 6000:- paret?
Är det ens möjligt? (länk krävs om ni ska svara på den).
Jo, om man får stödtextilier(ska jag bara anta stödstrumpor ingår här?)som man måste betala 6000:- för, då är det nått fel.
Är dom gjorda av guld?
Så hur motiverade man det som billigt?
Det finns u trots allt sånt här för bråkdelen av dessa priser.
Du är så engagerad i att försvara deras beteende, så jag direkt undrar om du har direkta intressen i dessa affärer.
Miljöpartistisk Ungdom i dagens Epstein och Nordegren:
"Väljarna har bara inte föstått hur världsledande vi är på detta."
Jo men så är det förstås.
Det är bara väljarna som inte har föstått hur genialisk MP:s politik är och det är därför MP har 2,9% i senaste mätningen.
Bra, fortsätt så MP så blir allt bra. Jag lovar.