Varför hatar folk MP?
Det är snarare du som gör med den jävla signaturen?
Det är snarare du som gör med den jävla signaturen?
Ja i en opinionsundersökning med självrekryterad panel där liberalerna bara får 3,4 procent. Du tror alltså på undersökningens resultat som visar att liberalerna numera är ett mindre än miljöpartiet?
Hård intern kritik mot Fridolin:
www.expressen.se/nyheter/starkt-stod-i-mp-for-bah-kuhnke-som-nytt-sprakror/
Den interna kritiken mot utbildningsministern och språkröret Gustav Fridolin är inte nådig. Det visar en stor undersökning som Expressen genomfört bland förtroendevalda miljöpartister i hela landet.
Av 376 svarande politiker i kommuner och landsting konstaterar 142 att det var fel att låta Gustav Fridolin fortsätta som språkrör när Åsa Romson sparkades 2016.
Nästan lika många, 135 MP-politiker, uppger i Expressens undersökning att Fridolin bör bytas ut på den kommande partikongressen i Västerås i maj.
Miljöpartister ute på hal is igen...
En kollega från Solna tingsrätt går nu ut och försvarar de båda nämndemännen i den kritiserade misshandelsdomen.
Han menar att de agerade helt rätt.
? Hela den här historien är uppdiktad, säger nämndemannen Robert Ahl (MP).
...
www.expressen.se/nyheter/mp-politiker-i-stod-till-namndemannen-inget-konstigt-med-domen-/
Hur resonerar man i partier där man har folk som anser sharialagar är rätt väg och gå?
Religion ska hålla sig ifrån politiken, då det alltid blir fel.
Men låter man de husera med dessa åsikter, så måste väl vara tillåtande?
Religion borde förbjudas helt i politiken, men nu är det inte upp till mig.
Varför är för det alltid blir fel för dom, då "de" vet bäst.
Och en 1400-tals religion som Islam funkar inte i ett land som Sverige, vi har kommit lite längre i vår syn än vara så föråldrade.
Men och andra sidan, så går det stick och stäv med all annan skit som händer idag och extremism.
Finns det ett namn för det som sker på facebook tex, google hörde jag häromdagen?
Där man matar negativa "nyheter" för göra användaren lite arg och sur, och som sen innebär de klickar mer på annonser?
För detta börjar segla upp som ett stort problem, då folk klarar inte avgöra vad som är sant eller inte längre.
Man borde förbjuda cookies helt också, så de inte har verktyg och lura in en i dessa spiraler som folk verkar älska att hamna i idag.
Personen ifråga har varit öppen känd islamist sedan långt tidigare, jag köper inte att detta kommer som en överraskning för centern. Accepterande är den enda logiskt hållbara förklaringen till att sådant här passerar.
Självklart, varför tror du jag skulle säga annat för, dock idag har man städat ut många pga dessa idéer inte sammanfaller med dagens SD.
Dock inget unikt för SD, så låt oss inte försöka påstå detta.
Dock helt ointressant för den jag tog upp, så what gives?
Det är den delen som gör det märkligt.
Och varför försöker man försvara henne?
Jag blev faktiskt också förvånad, trodde all denna gröna energi hade ersatt en del av dessa fossilabränslen, men icke.