Varför hatar folk MP?
Åsa Romson jämförde flyktingkatastrofen på Medelhavet med Auschwitz och senare sa hon zigenare i svt:s Eftersnack.
Åsa Romson jämförde flyktingkatastrofen på Medelhavet med Auschwitz och senare sa hon zigenare i svt:s Eftersnack.
Fölk hatar MP för att de för en poltik som kräver nödvändig omställning vilket känns jobbigt för den enkla människan.
Per Gahrton dömdes idag till 2 månaders fängelse för grovt rattfylleri.
Socialborgarrådet Ewa Larsson (MP) förvarar beslutet om de idag har klubbat genom att ge IS-krigare förtur till bostäder, jobb och bidrag i Stockholm.
www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/starka-reaktioner-mot-stockholms-satsning-mot-extremister
Miljöpartiet är Sveriges farligaste parti. Jag känner mig rädd av att bo i samma stad som dessa korkade beslutsfattare.
Miljöpartisten Karin Svensson Smith vill förbjuda bensin och diesel.
www.di.se/artiklar/2015/6/8/debatt-forbjud-fossila-drivmedel/
Jag kan sätta allt jag äger och har på att hon själv förbrukar fossila bränslen. Miljöpartister lever aldrig som dom lär.
Miljöpartiet ger upp kampen om att bli det tredje största partiet! HA! HA! HA!
www.svd.se/mp-ger-upp-kampen-med-sd
Nu har miljöpartisten som kritiserade sexlag själv blivit dömd för våldtäkt efter att ha drogat sin inneboende student.
www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbotten/kritiserade-sexlag-valdtog-kvinnlig-student
Att han är miljöpartist går att läsa om i alternativmedia men det står självklart inte i SVT:s artikel. SVT är ju som alla vet Miljöpartiets högkvarter.
Miljöpartist skämtade om IKEA-morden. Hur är man funtat om man skämtar om en så tragisk händelse?
nyheter24.se/nyheter/politik/806314-gron-ungdom-toppen-knivskamtade-om-attacken-pa-ikea
Miljöpartisten Mikael Johansson är, precis som sitt parti, kritisk till systemet med inkomstgaranti. Ändå har han försörjts av riksdagen i fem år och har inte haft några andra inkomster.
www.svt.se/nyheter/inrikes/mp-politikern-tar-ut-inkomstgaranti-ar-samtidigt-emot-det
Hyckleriet är stort inom Miljöpartiet!