Tjejer! Vad är ett bra förspel?
Ärligt. Jag är värdelös på förspel, jag smeker lite på musen, sen stoppar jag in den.
Jag har förstått att många kvinnor vill ha ett bra förspel, men vad är ett bra förspel?
Hjälp mig.
Ärligt. Jag är värdelös på förspel, jag smeker lite på musen, sen stoppar jag in den.
Jag har förstått att många kvinnor vill ha ett bra förspel, men vad är ett bra förspel?
Hjälp mig.
Jag förstår att det är olika. Och jag förstå att jag bör prata med min sexparntner.
Men här vill jag ha tips på vad ni tycker om, så kan jag testa det på min partner.
Det är inte så tändande med någon som frågar hela tiden heller, eller att berätta vad man vill att dom ska göra. Jag vill överaska och bli bättre på förspel helt enkelt.
Det ena ena dagen och det andra andra dagen...provar du det ena skall det vara det andra och vise versa =)
Massera och smek med händerna över hela kroppen förutom musen när hon ligger på mage. Kyss även kroppen. Koncentrera dig på områden hon stönar extra mycket av. Tex kanske nacken och öronen. Mycket tid till rumpa och låren, allt nära musen och anus men rör inte. Att bli retad så är mycket upphetsande.Till slut måste man bara bli knullad!
Man kan övergå till oralsex när hon känns redo innan själva knullandet börjar.
Bästa förspelet för mig åtminstone. Testa!
Min sambo gillar det med för han är en riktig rumpkille =)
Ta av kläderna, lite kyssar och sen in med kuken.. typ Jag suger iofs gärna och om mannen vill slicka och gpunktspulla är det välkommet och skönt men generellt behövs inget förspel, vill jag knulla är det bara att kliva på
Jag älskar att kyssas (på munnen alltså) mycket under förspelet, och till viss del även under penetration
Gillar när killen håller om mitt ansikte och runt nacken.
Gillar även när vi har intensiv ögonkontakt.
Tycker det är mysigt och skönt att smeka varandra samtidigt också som förspel.
Duschen är annars ett utmärkt ställe för förspel tycker jag. Hett vatten, kyssar, tvåla in varandra och mycket smek.
De behövs inte så mycket förspel lite smek o så sen e jag nöjd o längtar efter kuk ð???