• Anonym (pangpårödbetan)

Tjejer! Vad är ett bra förspel?

Ärligt. Jag är värdelös på förspel, jag smeker lite på musen, sen stoppar jag in den.
    Jag har förstått att många kvinnor vill ha ett bra förspel, men vad är ett bra förspel?
    Hjälp mig.

• Svar på tråden Tjejer! Vad är ett bra förspel?
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-02-16 22:43:00 följande:
    Du måste även vråla "NU SKA DU FÅ KUK".  Sånt funkar bra. 
    hahahahhahaha
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-02-17 01:15:31 följande:
    Åhhh världsbäst!
    Vet du vad 1-7 var för något?  Glad
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-02-17 00:15:07 följande:

Tja. Om hon börjar jucka och gny då är det definitivt önskvärt att du sätter på henne, men frågan är ju även vad du själv njuter av att göra med henne innan dess?
    Fast det stämmer ju inte alls helt. Det kan man ju göra för att man njuter av det som sker just då, betyder ju inte att man vill få det avbrutet direkt heller.

TS våga testa dig fram, som andra skrivit skall du kanske undvika de områden du egentligen vill kasta dig över. Testa pussa över brösten istället för att kasta dig över dom, tex från halsen ner över, dra med tungan. Dra händerna längs ben, pussa där men. Du kan röra könet, men gräv inte in dig det första du gör, pussa över eller lägg handen lätt över med ett mjukt tryck tex uppe på själva venusberget, man kan massera där med ganska lätt hand inte så det kittlas, utan med tryck men inte så det gör ont, på samma sätt kan du ha din hand över blygdläpparna och också trycka / massera utan att gräva dig in eller attackera klitoris, samtidigt som du gör detta så kan du smeka brösten med anda handen, puss suga, nafsa i halsen, osv, kombinera dom. testa dig fram och se vilken respons du får, hur reagerar hon. Använd både tunga och mun här och var. Slicka längs skåran, undvik klitoris, ja jag vet en jävla massa undvikande av klitoris, men det kan reta och egga som fan att bli bara nästa berörd där men inte helt. Dra fingret försiktigt i skåran, tungan strax efter, var metodiskt, stressa inte, försök läsa av henne, pussa sug försiktigt på läpparna, testa lite hårdare och var uppmärksam på reaktionen. Slicka henne, för in ett finger eller två beroende på hur hon reagerar, visst kan du pulla in och ut, men testa trycka upp och ner och se hur hon reagerar på det, kombinera bägge metoderna.

Sikta in dig på att ge njutning, att ha inställningen att du vill se hur kåt hon blir av det du gör. Kan nästan garantera att när hon vill bli påsatt så kommer hon be om det eller trycka dig så nära det bara går och försöka möta dig. Du kan inte missa det
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-02-17 01:16:23 följande:
    Vet du vad 1-7 var för något?  Glad
    1 läppar
    2 nacken
    3 bröstvårtor
    4 könet ( alltså hela då )
    5 öronen
    6 rumpan
    7 innanlåren 

Kanske inte exakt i den ordningen, men det är grundzonerna typ.
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-02-17 01:45:58 följande:
    1 läppar
    2 nacken
    3 bröstvårtor
    4 könet ( alltså hela då )
    5 öronen
    6 rumpan
    7 innanlåren 

Kanske inte exakt i den ordningen, men det är grundzonerna typ.
    3 brösten inte bröstvårtor, vet inte riktigt hur jag tänkte där *tankevurpa*
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-02-17 02:03:18 följande:
    Bra tips, tack  Glad

Men du, det där med att kunna hålla på i 20-30 minuter, vad innebär det? Smeka eller jucka?
    Smeka, pulla ja ungefär allt utan penetrerande sex kuk/ fitta. Är ju inget man måste jämt. Men det kan vara härligt att dra ut på det då och då för bägge parter.

Jag hade aldrig något behov av långa förspel, för mig har pang på rödbetan alltid funkat överlag eller ett minimalt förspel, är hetsig och vill allt med en gång.

Men så stötte jag på en man som inte alls lät mig stressa på något och göra som jag ville, utan helt kallt gjorde allt det där andra och när jag väl fick lärt mig slappnat av och njuta fullt ut av det där, så blev sex ännu mer fantastiskt och givande. Som sagt inget man måste jämt, men det ger helt klart en annan kvalitet på sex får jag erkänna. trots att jag hävdat att de är menlöst innan. Tur man får lära sig bättre och utvecklas
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-02-17 02:03:18 följande:
    Bra tips, tack  Glad

Men du, det där med att kunna hålla på i 20-30 minuter, vad innebär det? Smeka eller jucka?
    Du tänkte till här 20-30 minuter kan vara med allt som helhet också, alltså förspel och penetrerande sex kom jag på.  
Svar på tråden Tjejer! Vad är ett bra förspel?