• Jenkis

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Så! Nu är det fritt fram att lägga upp bilder från VUL, RUL o.s.v.

Magbilder såklart och så lite annat smått och gott som vi kanske vill tipsa om?!

• Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • glader
    Bell13 skrev 2014-10-01 11:46:49 följande:
    Ska hoppa in där och prova ett par. Silikonlist låter som en dröm känns som jag behöver hängslen på allt nu
    Ja gör det!! Fick just hem mina nya stentvättade svarta, assnygga!
  • Jenkis
    johjen skrev 2014-10-01 11:54:26 följande:
    Vecka 39.. Toppen och byxorna har loose fit så ser lite större ut än vad jag är men är ändå enorm! Kan inte ha taighta kläder länge, inte alls skönt.
    Jo, det har ju hänt lite sen din förra bild
  • Bell13
    villsågärna38 skrev 2014-10-01 16:14:20 följande:

V 40 (39+1). Magen växer... smile1.gifphpyGI7iJ48052.jpg

Men Gud lika smal du ju :) och en jättefin mage. Kommer inte se ut så där i v 39 :)
  • Bell13
    glader skrev 2014-10-01 12:58:28 följande:
    Ja gör det!! Fick just hem mina nya stentvättade svarta, assnygga! smile1.gif
    Hur är de i storleken?
  • glader
    Bell13 skrev 2014-10-01 17:08:11 följande:
    Hur är de i storleken?
    Tycker de är normala. Jag är normalt sett 175 cm (det är jagiofs alltid ) OCH 63 Kilo och har storlek M. Har kunnat ha dessa hela graviditeten, eller hittills i alla fall. De har ju väldigt låg midja så de sitter liksom under magen!
    Modellen som heter snug är lite mjukare, denimen är något hårdare material.
  • glader
    villsågärna38 skrev 2014-10-01 16:14:20 följande:

V 40 (39+1). Magen växer...

Snyggo!!! Ser ju ut som en låtsasmage utanpå kroppen
    Du kan inte ha gått upp mycket?

• villsågärna38
    glader skrev 2014-10-01 17:18:30 följande:

Snyggo!!! Ser ju ut som en låtsasmage utanpå kroppen

Du kan inte ha gått upp mycket?

Ha, ha!! Magen är rätt stor faktiskt (på normalkurvan för SF-mått) men har inte gått upp för övrigt förutom på brösten 13 kg sen innan jag blev gravid men det räcker. Är otymplig som bara den, svårt att ta mig upp ur soffan och kan knappt knyta skorna själv längre. Men nu ska det ju inte vara så långt kvar Mår du bättre idag?
  • glader
    villsågärna38 skrev 2014-10-01 17:27:24 följande:
    Ha, ha!! Magen är rätt stor faktiskt (på normalkurvan för SF-mått) men har inte gått upp för övrigt förutom på brösten 13 kg sen innan jag blev gravid men det räcker. Är otymplig som bara den, svårt att ta mig upp ur soffan och kan knappt knyta skorna själv längre. Men nu ska det ju inte vara så långt kvar Mår du bättre idag?

Jo magen är stor, men resten... Fin är du i alla fall! Jag har gått upp 10 kg och känner mig typ dubbelt så stor men det är såklart mest en känsla. Skohorn är dock frekvent använt här hemma just nu!

Jag mår väl sisådär, är ju van att träna och röra på mig och nu när jag inte får blir kroppen väldigt stel och ryggvärken från helvetet har infunnit sig. Men men, "bara" 5 veckor kvar ju...

• Bengalen
    Sillavi skrev 2014-09-30 19:43:19 följande:
    Men bengalen du börjar väl få lite mage smile1.gif var d v 27 nu?

Visst börjar jag få det! Var bara lite nyfiken på hur det egentligen ska sluta.

Wow, vilken mage Villsågärna! Så kul att få se hur en mage kan se ut i vecka 40.

Ni är alla så slanka och fina trots storleken framtill. Hoppas verkligen att man kan hålla sig så hela vägen ut.  
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015