Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Så! Nu är det fritt fram att lägga upp bilder från VUL, RUL o.s.v.
Magbilder såklart och så lite annat smått och gott som vi kanske vill tipsa om?!
Så! Nu är det fritt fram att lägga upp bilder från VUL, RUL o.s.v.
Magbilder såklart och så lite annat smått och gott som vi kanske vill tipsa om?!
Här har jag gått och längtat efter mage i över 10 år, men nu börjar jag nästan bli lite skraj var det ska sluta. Detta är i fredags på 19+0. Ngn annan som varit så stor tidigt? Känns som alla är mkt mindre!
Jag har desperat varit på jakt efter gulliga blöjbyxor att ha till första fotot. Ni vet man vill ju gärna ha såna där ursöta bilder på bebis när hen bara är några veckor. Sen förstår jag att det kanske inte blir så för att man inte orkar.... Men jag vet inte var alla får sina grejor ifrån, för att köpa verkar det inte gå att göra. Så sagt och gjort. Fram med stickorna...
Här har jag gått och längtat efter mage i över 10 år, men nu börjar jag nästan bli lite skraj var det ska sluta. Detta är i fredags på 19+0. Ngn annan som varit så stor tidigt? Känns som alla är mkt mindre!
Jag har också varit stor hela tiden. Kolla bakåt i tråden så skall det finnas bild där jag är 18+6 eller liknande.
Förra veckan var mitt SF-mått lika stort för dem som ligger på nedersta linjen i v. 40 och då var jag i 33+ Jag ligger dock bara lite över normalkurvan, så det låter värre än vad det är
Vissa har livmodern mer ytligt än andra och ser tjockare ut/blir tjocka tidigt.
Fattar inte varför det blev dubbelt?!
Fattar inte varför det blev dubbelt?!