Ett barn för mycket - pappa vill avsäga sig vårdnaden om tvillingar
www.sydsvenskan.se/malmo/ett-barn-for-mycket--pappa-vill-dra-sig-ur/
Undrar lite vad ni tycker om detta?
www.sydsvenskan.se/malmo/ett-barn-for-mycket--pappa-vill-dra-sig-ur/
Undrar lite vad ni tycker om detta?
På GP.se står det att mannen inte är biologisk far till barnen och då hoppas jag att båda barnen slipper denna vidriga människa i sina liv.
Jag ser inget konstigt i att ett par får hjälp på vägen att få de barn man önskar, nej.
Vad är det man brukar säga?
Det föds en varenda dag. Vilken idiot på ren och klar svenska.
Hur tänkte han där?
Ifrågasätter starkt hur i hela friden hon kunnat gå bakom ryggen. Att genomgå IVF är något man gör tillsammans och mannen är med vid insättningen.
Gör man detta utomlands så frågar de vid flera tillfällen hur många embryo som ska tillbaka in i livmodern. Sista gången de frågar är strax innan införandet.
Idiot till "pappa" måste jag säga. Nu är han förälder och han ska f-n inte gnälla nu när barnen kommit.
Ifrågasätter starkt hur i hela friden hon kunnat gå bakom ryggen. Att genomgå IVF är något man gör tillsammans och mannen är med vid insättningen.
Gör man detta utomlands så frågar de vid flera tillfällen hur många embryo som ska tillbaka in i livmodern. Sista gången de frågar är strax innan införandet.
Idiot till "pappa" måste jag säga. Nu är han förälder och han ska f-n inte gnälla nu när barnen kommit.