• kgv

30 dagar till BF. Nån mer som har ungefär lika långt kvar?

30 dagar till BF men det vore skönt om det drog igång om två veckor. Stackars sonen på 2 år fattar ju inte riktigt varför mamma är så trött.

• Svar på tråden 30 dagar till BF. Nån mer som har ungefär lika långt kvar?
  • kgv

Jag väntar också en liten kille. Är väldigt nyfiken på hur han ser ut. Om han är lik storebror eller inte.

• kgv
    Soffipropp skrev 2014-02-12 21:08:27 följande:
    Jag har 31 dagar kvar till bf. Har en grym smärta i svanken just nu och lite som mensvärk långt ner i magen emellanåt. Är första barnet och det är en liten kille vi väntar. Jag vet ju inte riktigt hur det ska kännas o om det är normalt, men när man googlar så verkar allt vara okej.

Välkommen hit
    Din mensvärk låter fullständigt normal. Själv längtar jag efter att känna något alls. Har ont i hela kroppen men inte en enda känning i magen. Inga sammandragningar, inga förvärkar, ingen mensvärk. 

• kgv

Kul med massa småkillar!

Min son kom 38+0 efter att ha varit sängliggande med mediciner större delen av graviditeten. Han var på väg ut i vecka 23 och hans storasyskon (tvillingar som inte lever) föddes i vecka 22.

Ni som har syskon, pratar dom mycket om bebisen som ska komma? Vår tvååring längtar massor efter bebisen. Men hur det blir när bebisen väl är här ska bli spännande att se... Hehe!

• kgv

Vår son har fått välja vilka kläder lillebror ska ha på sig när han kommer hem från BB. Jag hade rekat på hm innan och sen gett honom några alternativ. Vi försöker göra honom så delaktig det bara går trots att han är så liten, nyss fyllda 2.

36+0 och 27 dagar kvar idag.  

Vill gärna starta operation vräkning 37+2 men vill samtidigt vänta till BB Sophia 3 mars öppnar så det värsta kaoset i Sthlm lägger sig. Hoppas få föda på KS eftersom vi har 4 min dit med bil.

• kgv

Ja det är kaos här. Jag var inne på förlossningen för 1,5 vecka sen pga smärtor och den bm som hade hand om mig sa att jag skulle knipa allt vad jag hade tills det värsta kaoset var över. Känns ju tryggt när dom säger så... Eller inte...

www.aftonbladet.se/nyheter/article18375038.ab

Svar på tråden 30 dagar till BF. Nån mer som har ungefär lika långt kvar?