• JoSa

30 dagar till BF. Nån mer som har ungefär lika långt kvar?

38 dagar kvar...blääää
    Fjärde barnet, en kille. Han får gärna komma tidigare än beräknat. Fast tror han fortfarande ligger i säte så det vore ju bra om han vänder sig först.
    Vår 2,5-åring pratar mkt om lillebror, var han ska sova, var vi ska byta blöja osv. Han går ibland omkring med sin lilla kanin och kallar den för bebis. Tror dock det kommer bli en del avundsjuka sen ändå.

Har precis dragit på mig en förkylning så nu är allt lite extra tungt.
    Trevlig fredag!

• JoSa

Är det mkt kaos i sthlm-området på förlossningsplatser?
    Låter ju inget vidare. Skönt om man kan få komma dit man vill och tänkt sig. Själv har vi bara ett alternativ och det är sällan fullt. Däremot kan det ibland vara svårt för pappan att få vara kvar över natten på BB om det varit många förlossningar. Nu har vi ju småbarn hemma också så denna gången lär jag nog få vara själv ändå.

Min bebis har röjt runt rejält nu ett tag. Undrar just vad han håller på med. Inga andra känningar än, men det är ju lite väl tidigt såklart. Men förkylning och öroninflammation på lillkillen gör att orken är helt slut. Magen känns hela tiden som den ska spricka, jag känner mig så stooor. Ja då känns det som om det får vara bra snart.

Svar på tråden 30 dagar till BF. Nån mer som har ungefär lika långt kvar?