Gravid igen så snabbt!
Hej Vi förlorade vår älskade son Lo nu den 17:e december. Han dog efter tre dagar på KS, eftersom han fått för stora skador. Moderkakan lossnade under värkarbetet hemma (jag kände det tom) och han föddes med urakut kejsarsnitt. Han föddes fullgången, v. 39+4. I morse, efter att ha mått underligt i ett antal dagar,gjorde jag ett test, som visade positivt, svagt-men positivt. Det har alltså bara gått två månader sedan vår Lo föddes och dog. Vi vill, vi har pratat om det, vi har inte skyddat oss och läkarna har sagt att "vi kan försöka när vi vill" , alltså inga tidsgränser. Men nu är jag livrädd. Glad, ledsen, panikslagen att det ska gå så fruktansvärt illa igen. Rädd att snittärret ska spricka, att moderkakan ska lossna, att..att.. Jag vet att det är tidigt och att detta lika väl kan bli ett mf, men i alla fall. Är det någon som fått barn tätt efter att ha förlorat sitt barn?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 10:28
Nu är test svagare, med blod, tyvärr. Så jag misstänker ett mkt tidigt mf. Vet inte om jag ska vara lättad eller lite ledsen ..