Lista till äntligen gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Jenkis, inga levande barn sedan tidigare, VUL ?, RUL ?, BF 20/10Moolie, inga barn sedan tidigare, VUL ?, RUL ?, BF ?
Mitt första tecken på x var att det jag hade svårt att tömma blåsan helt utan att det gjorde ont!
Nä, jag har ju inte det, inga blödningar och inte minsta smärta! Det är nog lugnt, som du säger!
Ja har mediterat på saken och allt känns bra nu Klart du inte ville skrämmas, bara det att just X har ju varit min förbannelse i detta...förknippat med mycket ångest och rädsla.
Nu kommer jag ihåg att läkaren nämnde det, men det var mer " Förr i tiden, så hade ivf problem med X, men inte nu när vi lärt oss införingtekniken" Så att någon här och nu varit med om det kom lite som en chock bara.
Höger ledare är helt bortopererad, men inte vänster. Den är skadad, i hopärrad och därför blockerad. blockeringen sitter ganska högt upp, alltså inte någonstans nära mynningen till livmodern, så borde ju inte vara nån fara med den heller. Ska tuffa på som vanligt nu, men se till att jag blir inbokad på VUL snarast...hade ingen brådska med det och hade tänkt kring v.10-12, men blir nog direkt v.7 nu, det är allt!!
Skönt att höra Tusa! Jag känner på mig att det är våran tur nu!!!! Du kommer fixa det här galant!
Vad sägs om denna listan? Man kan lägga i sitt namn under den vecka man är i säg till om ni tycker att det e fult eller jobbigt att hålla på och flytta så plockar jag bort veckorna
Jag har mitt nästa vul 11/3 och är i vecka 8 om någon orkar uppdatera listan!! Jag vet tyvärr inte hur man gör via telefonen! Kram