Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
PS. Är så glad att det finns en tråd så men får vara lite insnöad tillsammans med andra. Behöver verkligen det!
Förresten ska vi på första ultraljudet den 12e Mars! :) Någon mer som fått tid?! :D
Idag hade vi faktiskt sex det var inte tänkt att det skulle bli från början utan vi myste liksom men jag kunde inte låta bli
Och allting kändes så bra bara jag var inte ens nervös för blödning eller nåt. Får se när vi vågar igen, men skönt var det i alla fall
Åh, så skönt ändå! Det har vänt lite då väl?
Boka in ett ultraljud/inskrivningssamtal så fort du kan! Ultraljudet kan man göra tidigast 7+0 tror jag det var! Vi fick veta att vårt ultraljud skulle ske tidigast den 7e mars. Men vi fick den 12e mars som första ultraljud. Men landstinget verkade inte ha någon förståelse alls för att vi ville ha ultraljudet den 7e mars. SÅ glad att vi gått på en privat klinik i övrigt!
All kärlek till Nordic IVF!!
Moolie, chips i alla former e gott
Men det som jag ändå tycker e konstigt är att man kan ha så olika mycket illamående varje dag. Igår mådde jag väldigt mycket illa. Men idag nästan ingenting :-O
Ja piggelin är en klassiker här med och mycket frukt och bär! Har ätit mycket hallon och jordgubbar denna vecka mums! Träningsvärk i låren känner jag också av även vid ljumskar!! Måste vara bra tecken då får vi hoppas!!
Puffar denna medlemsgruppen som är sluten men öppen för ansökan för medlemskap:
www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-2014-123619