• Kelsson1

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Bell: Jag mådde rätt illa med dottern också men det var hanterbart då, kunde jobba heltid men den här gången går koncentrationen till att inte spy
    Hade hoppats att må bättre över jul så man fick lite mat i sig men verkar bli en avlägsen dröm...
    Håller med tidigare talare, har du testat hostmedicin? Finns ju varianter man får ta som gravid.

Sillavi: Håll oss uppdaterade.

• Kelsson1

Bell: Låter bra, vad jag minns ska det finnas något som var ok att ta som gravid men gör som du tänkt o fråga.
    Jag har tappat hoppet om att illamåendet ska gå över

• Kelsson1

VSG: OK, då försöker jag hålla hoppet uppe en liten stund till
    Jag tar Pimperan, Lergigan Comp blir jag så skakig av att jag inte kan stå upp.

Lokattis: Tack för uppmuntran, behövs verkligen börjar känna mig rätt låg av att bara ligga ensam hemma o inte orka/klara av att göra någonting.

Sillavi: Skönt att du ligger inne. Spännande med igångsättning, tänk imorgon är bebis hos er

• Kelsson1

Sillavi: Stort Stort Grattis till lilla prinsessan!
    Jag hade begynnande havandeskapsförgiftning när jag sattes igång och var därför tvungen att stanna i 5 dygn innan jag fick åka hem. Tydligen vanligt att blodtrycket kan börja stiga efter 3 dygn...

• Kelsson1

Bengalen: Även jag får meddelande om att jag är oinbjuden till ditt konto o kunde inte se bilden.

Glader: Som tur är så är alla barn olika . Med dottern sov vi säkert vår första hela natt först när hon var 2,5 år! Först var det nattmatningar och sedan gick det över till mardrömmar. Jag tror att vi var rätt ensamma om att ha det så jobbigt de flesta barn tror jag sover mer eller mindre hela nätter men vill det sig illa så kan det bli minst ett vak per natt i ett par år.

• Kelsson1

VSG: Dottern somnade också om fort men var fortfarande som tortyr att aldrig få sammanhållen sömn. Som tur är sover hon bra nu, nu vaknar jag istället för att gå på toa

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015