lisodan skrev 2014-03-14 20:30:45 följande:
Hej alla. Ett tag sen jag loggade in. Det har gjort för ont och egentligen platsar jag inte i tråden längre ju. Efter det tråkiga beskedet om ett för litet embryo utan hjärta för cirka 10 dagar sedan är jag ju inte gravid längre. :( Det har varit en otroligt jobbig tid men börjar nu kännas lättare. Psykiskt. Fysiskt är det sådär eftersom jag idag tagit cytotec för att driva ut allt. Har börjat blöda mer och vill nu bara ha det överstökat. Hoppas innerligt att ingen här ska behöva gå igenom detta! Men om ni gör det kan jag iallafall berätta att det för mig känns helt ok nu. Första 6 dagarna bara grät jag. Men efter att ha hållt om varann, pratat, gråtit tillsammans, så är vi nu peppade på att försöka igen. Kroppen ska bara bli klar och stark igen. Och vårkänslorna har till och med börjat komma, trots allt!
Usch, jag lider med dig! Precis sådär var det för oss i oktober förra året. Det tar tid, låt det ta tid. Och fortsätt gråta när du känner för det, man behöver det. Jag stängde in det sista, och det gick inte några månader efter och då blev jag sjukskriven. Så viktigt att man låter alla känslor komma.
Stor kram, hoppas ni är igång snart igen!