Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Liten rosa blödning. Ingen fixerad bebis, inga sammandragningar och avvakta under natten... Jag vill ha en maj-bebis... Inte en mars-bebis!!!
Hoppas allt är bra.
Liten rosa blödning. Ingen fixerad bebis, inga sammandragningar och avvakta under natten... Jag vill ha en maj-bebis... Inte en mars-bebis!!!
Lergigan verkar funka mot lite av det mesta. På FASS står det att det används mot allergier, ångest, alkoholmissbruk, sömnrubbningar, som lugnande medel, åksjuka, illamående, hudklåda och allergier.
Från att bara vilja kräkas på graviditeten så känns det nu helt ok. Känner mig helt schizofren av alla känslostormar
Kan röra mig helt ok igen, har bara ont i ryggen på kvällen, sover bra på natten somnar vid 22 och vaknar vid 7, har gått upp 12 kg vågen har stått still i 3 v så tror inte det blir mer nu. Har varit hos frisören nu precis och blev jättenöjd och det är skönt att ha fixat håret innan förlossningen.
3 v till bf nu och v 38 imorgon
Någon här som fått blödning efter undersökning? Jag gjorde för 2 timmar sen ett cellprov hos bm. Det började blöda ganska mycket. Jag fick därför göra ett ultraljud och allt såg bra ut. Rätt storlek, hjärtat slog o den rörde på sig därinne. Men nu fortsätter det blöda och sist jag gick på toa kom det en mörkröd klump. Hjälp!! Kan det vara början på missfall, fast fostret lever? Eller kan det vara polypen som hon kom å? Blöde det så mycke?
på väg till akuten nu iaf. Jag pallar inte åka hem nu o avvakta. snälla, snälla jag orkar inte med ett missfall!! Håll tummarna för oss!
Hej, hej hur mår ni alla?
Jag mår obehagligt bra på dagarna iaf. Mer energi. Häromdagen kände jag mig rastlös. Har ju nästan glömt hur det kan kännas! Men har ju också gått in i vecka 12 nu. Så det är väl nu symtomen avtar lite kanske. VECKA 12!!!! Om någon ska ändra i listan får ni gärna ändra mig med.
Dock en del molvärk, någon mer som hade det runt denna tid? Och har fortfarande lite illamående innan frukost och på kvällarna. Och kan däcka i soffan på kvällarna fortfarande.
Och Bell13, va spännande! Himla mysigt med en liten gullefjun lagom till påsk ;)
Tjoho, fått se ett hjärta som slår så fint idag. V 7+5 och vi är nu "utskrivna" från Huddinge och går till vanliga mvc. Ett hinder på vägen avklarat i alla fall!